اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سر پرست تبلیغات اسلامی لنده خبر داد

زمزمه دعای عرفه فردا در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) لنده

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه فردا ساعت 15 و 30 دقیقه در مسجد جامع صاحب الزمان شهر لنده برگزار می‌شود.

زمزمه دعای عرفه فردا در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان روز عرفه را روز عید بندگی و دعا و نیایش دانست و اظهار داشت: روز عرفه روز اعتراف به گناهان و طلب بخشش از خداوند متعال است.

وی تجدید میثاق دوباره با خداوند برای گناه نکردن را یاد آور شد و افزود: بهترین عمل برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر رابطه انسان با معبود خویش اخلاص و دعا و نیایش است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: روز عرفه روز اوج فریادهای آغشته به گناه انسان برای طلب بخشش از خداوند، روز صیقل دادن قلب از گناه و آلودگی و آمادگی برای حضور در محضر باریتعالی است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: روز عرفه روزی است که خداوند بندگان خویش را به عبادت و نیایش فراخوانده و در این روز سفره رحمت و مغفرتش را گسترانیده تا انسان‌های فریب خورده را بار دیگر فرصت عابد زیستن و درست زیستن دهد و شیطان را خوار و حقیر کند.

وی اذعان داشت: عرفه به معنای صبر و شکیبایی و تحمل بوده و مردم باید با صبر و شکیبایی در این روز از خداوند منان طلب مغفرت و بخشش کنند.

سرپرست  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: شرکت در دعای روز عرفه یکی از مهمترین و بهترین اعمال انسان در آن روز بوده که شاید این فرصت دیگر برای انسان به دست نیاید.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطر نشان ساخت: خواندن دعای عرفه بسیار خوب است چرا که انسان‌ها در آن لحظه فقط با خدای خویش نجوا می کند و مداوم ذکر عَرِفتُ، عَرِفتُ یعنی شناختم ، شناختم را زیر لبانشان زمزمه می‌کنند و از خداوند طلب بخشش گناهانش را خواستار می‌شوند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا گفت: فردا مراسم عرفه ساعت 15 و 30 دقیقه در مسجد جامع شهر لنده برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/82013/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول