اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آبفای اصفهان صورت رفت

برگزاری کارگروه بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین آبفای کشور در اصفهان

دومین نشست کارگروه شماره یک دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری کارگروه بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین آبفای کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، در نشست کارگروه بررسی‌های اقتصادی و خدمات  مشترکین آبفای کشور که روز‌های 16 و 17 مهرماه امسال با حضور معاونان درآمد و خدمات مشترکین شرکت های آب و فاضلاب شهری استان های اصفهان، تهران، البرز، مرکزی، قم، قزوین، خوزستان و همچنین شهر اهواز برگزار شد ،معضلات و مشکلات بخش مشترکین، توانمند‌سازی این بخش، ایجاد وحدت رویه و اخذ پیشنهادات اعضا با محوریت دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آبفای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای  این نشست، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سخنانی تشکیل چنین کارگروه‌هایی را به مثابه اتاق فکر بخش مشترکین در صنعت آب و فاضلاب قلمداد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از نتایج این جلسه در راستای ارتقای صنعت آبفا بهره‌برداری شود.

هاشم امینی بخش مشترکین را نقطه حساس و آسیب‌پذیر شرکت‌های آب و فاضلاب ارزیابی و اظهار کرد: انجام اقدامات زیربنایی در راستای مهندسی مجدد روش‌ها از مهم‌ترین تکالیف این بخش محسوب می‌شود که با ویرایش و بازنگری در آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آبفا آغاز می‌شود.

وی همچنین افزایش خدمات غیرحضوری و کاهش ارتباط چهره به چهره با متقاضیان، استفاده از روش‌های نوین وصول مطالبات، اصلاح مدارک مورد نیاز هر تقاضا و طراحی دوباره مراحل ارائه خدمات به منظور راحتی و جلب رضایت مراجعان را خواستار شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در ادامه بر احیای آبونمان ماهانه تاکید کرد و گفت: تبصره سه ماده واحده مبنی بر باز‌سازی شبکه‌های آب و توسعه طرح‌های فاضلاب و همچنین بیمه انشعابات از جمله ظرفیت‌هایی است که باید روی آن فکر کرد و پیشنهاد‌های اجرایی برای آن ارائه داد.

وی همچنین بر یافتن راهکار‌هایی برای ضمانت اجرایی ماده  660 قانون (برخورد با انشعابات غیر‌مجاز) در راستای قطع این‌گونه انشعابات تاکید کرد.

رضا رضایی معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این کارگروه ابراز امیدواری کرد با تبادل تجربیات و استفاده از روش‌های نوین بتوان نیاز‌های جدید صنعت آبفا را برطرف کرد.

فتحی معاون خدمات مشترکین آبفای استان البرز و دبیر کارگروه شماره یک دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در سخنانی اظهار کرد: بخش مشترکین مشابه بیرونی ندارد که در آنجا بتوان به کارکنان آموزش‌های لازم را ارائه داد و با توجه به این موضوع با اتخاذ قوانین مناسب و تعامل کاربردی با متقاضیان می‌توان بر بسیاری از مشکلات پیش رو غلبه کرد.

گفتنی است اعضای این کارگروه در روز نخست نشست در راستای به‌روز‌رسانی حق انشعاب آب و فاضلاب و و در روز دوم در راستای بازنگری آیین‌نامه عملیاتی و شرایط تعرفه‌های آب و فاضلاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/63004/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول