اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز همدان:

«ترولی کتاب» به مجمع امور صنفی می‌رود

رئیس هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز همدان از ایجاد «ترولی کتاب» زیر نظر کتابخانه‌های عمومی در راستای نهادینه کردن کتابخوانی و استفاده بهینه از ساعات فراغت در مجمع امور صنفی خبر داد.

«ترولی کتاب» به مجمع امور صنفی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز نخستین جلسه هیئت امنایی خیرین ‌کتابخانه‌ساز، با حضور مسعود میدانچی رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز، کارشناس مشارکت‌ها و انجمن‌ها همدان، فرماندار تویسرکان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، اعضای انجمن کتابخانه‌ها و جمعی از فعالان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از مشورت و قرعه‌کشی اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای خیران کتابخانه‌ساز تویسرکان با حضور و تأیید حسین‌علی شرکائی فرماندار شهرستان مشخص فعالیت خود را آغاز کرد.

این آیین رئیس هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز همدان، انجمن خیران کتابخانه‌ساز همدان آبان ماه سال 91 تشکیل شده است، عنوان کرد: دومین انجمن خیران کتابخانه‌ساز در تویسرکان امروز فعال می‌شود.

مسعود میدانچی با بیان اینکه مقدمات تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز در شهرستان‌ها فراهم شده، عنوان کرد: این انجمن می‌تواند در عرصه کتاب و کتابخوانی با جذب و همراهی خیران تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

وی از ایجاد نخستین ترولی کتاب (چرخ کتاب‌بر ) در بیمارستان بعثت همدان در سال جاری خبر داد و افزود: بردن کتاب به بیمارستان برای بخش‌های پرتردد و به منظور بهره بردن افرادی که در این محیط فراغت زیادی دارند، انجام می‌شود.

هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز همدان از ایجاد «ترولی کتاب» در مجمع امور صنفی خبر داد و گفت: چرخ کتاب زیر نظر کتابخانه‌های عمومی با موضوعات مختلف در راستای نهادینه کردن کتابخوانی و استفاده بهینه از ساعات فراغت در مجمع امور صنفی فعال می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: همه باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشیم، زیرا ما امروز بیش از هر چیزی به ارتقای فرهنگی نیاز داریم.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه ترویج کتاب و کتابخوانی نیاز به عزم همگانی دارد، ابراز کرد: همه اقشار جامعه، هر کس در محدود وظایف خود باید با به‌کارگیری درست از امکانات، فرصت‌ها را غنیمت بدانند.

حسین‌علی شرکائی حضور خیران را در این عرصه لازمه تشویق جامعه دانست و اذعان داشت: خیران با ورود در عرصه کتابخانه دو مؤلفه خیر رساندن و ارتقا آگاهی در اجتماع گسترش و نهادینه می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: انجمن خیران کتابخانه‌ساز در افزایش سرانه مطالعه کتاب نقش‌آفرینی بسیار بالایی دارد.

 انتهای پیام/89010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول