اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

منطقه ویژه اقتصادی جازموریان پشتوانه‌ای برای کشاورزان است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: منطقه ویژه اقتصادی جازموریان پشتوانه‌ای برای کشاورزان است.

منطقه ویژه اقتصادی جازموریان پشتوانه‌ای برای کشاورزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در سومین همایش ستاد توسعه جنوب کرمان اظهار داشت: هر جلسه‌ای که پیام همدلی و اتحاد داشته باشد، خوب است و ما اگر ضربه‌ای می‌خوریم از تفرقه و نفاق خورده‌ایم، تفرقه همه چیز را بر هم می‌ریزد و ما به عنوان مجری اسلام که در این کشور و نظام اسلامی زندگی می‌کنیم، باید پیرو ائمه باشیم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی جازموریان سال‌هاست که در جریان است، اما نتیجه‌ای عاید مردم نشده است، شرکتی که در مناقصه این منطقه برنده شده، اعتبار آن را در جایی دیگر خرج کرده است.

گروهی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی پشتوانه خوبی برای کشاورزان این منطقه است و همه باید همت کنیم تا این پروژه به اتمام برسد و همه مردم جنوبی‌ استان کرمان از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به بحث کمبود شدید معلم در رودبار جنوب خاطرنشان کرد: زمین و زمان فریاد می‌زند که جنوب کرمان تحصیل کرده فراوانی دارد، ولی بگوئیم معلم ندارد، منطقی نیست و غیر بومی‌ها با ما بازی بدی را انجام می‌دهند بعضی‌ها نیامده دنبال رایزنی هستند تا از سهمیه جنوب استان برای استخدام استفاده کرده و برگردند.

گروهی اظهار کرد: رودبار جنوب امکانات جاده‌ای مناسبی ندارد و کسی که تحمل این مشکلات را ندارد، نمی‌تواند به درستی خدمت کند و این مشکلات را بومی‌ها خوب درک و تحمل می‌کنند.

انتهای پیام/80004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول