اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

وضعیت اسپانسر در دو و میدانی بسیار نامطلوب است/ امیدواریم تامین اعتبار صورت بگیرد

رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان گفت: کانون حسنات دیگر حمایتی از دو و میدانی‎کاران اصفهانی نکرده است و امیدوارم حمایت‎های لازم از ورزشکاران ما صورت بگیرد.

وضعیت اسپانسر در دو و میدانی بسیار نامطلوب است/ امیدواریم تامین اعتبار صورت بگیرد

رسول یزدی‎زاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شش نفر از جوانان دو و میدانی‎کار بانوی اصفهانی به رقابت‎های کشوری انتخابی تیم ملی در گرگان اعزام شدند و مقام‎هایی به صورت انفرادی نیز در این رقابت‎ها کسب کردند.

وی با اشاره به تیم کانون حسنات اضافه کرد: این تیم در مرحله نخست حمایت شد، اما اسپانسر این تیم در مراحل بعدی نتوانست حمایت مالی خودش را انجام بدهد و چون این کار انجام نشد از راه‎های دیگری تامین اعتبار کردیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان تصریح کرد: باید از جایی دیگر تامین اعتبار کنیم یا اینکه بازیکنان با توجه ظرفیت‎های قهرمانی که در آنها سراغ داریم به صورت انفرادی در مراحل پایانی لیگ شرکت کنند.

وی ادامه داد: از ابتدا هم قرار نبود کانون حسنات تا انتها ورزشکاران ما را مورد حمایت قرار بدهد، اما امیدواریم برای مراحل بعدی تامین اعتبار صورت گرفته وتیم را به رقابت‎های لیگ اعزام کنیم.

یزدی‎زاده تاکید کرد: بین 12  تا 15 نفر ورزشکار و مربی برای هر مرحله از لیگ باید اعزام شوند، اما باید بگویم وضعیت اسپانسر در دو و میدانی اصفهان بسیار نامطلوب است.

وی افزود: در صورتی‎که هیچ اسپانسری ورزشکاران ما را مورد حمایت قرار ندهد، دو و میدانی‎کاران به صورت انفرادی به رقابت‎های لیگ اعزام می‎شوند و اگر حائز مقام شوند، هزینه‎های آنان را متقبل می‎شویم و درصورتی‎ که رتبه‎ای را کسب نکنند در توان هیئت نیست که هزینه‎های دو و میدانی‌کاران را پرداخت کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیتی که هم‎اکنون دو و میدانی اصفهان دارد از باشگاه‎هایی که در استان وجود دارند، درخواست داریم دو و میدانی‎کاران ما را مورد حمایت خودشان قرار بدهند.

وی با اشاره به سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‎آهن اظهار کرد: وی یک فرد تحصیل‎کرده، قهرمان و دردکشیده ورزش است و با نگاه فنی که وی دارد امیدواریم یکی از باشگاه‎هایی باشد که ورزشکاران ما را مورد حمایت قرار بدهد.

یزدی‎زاده با اشاره به پیست تارتان نقش‌جهان اضافه کرد: تاکنون این پیست تحویل موقت به ما نشده است و به صورت مقطعی براساس هماهنگی با اداره کل قرار شده برخی از قهرمانان ما تا برخی از ساعت‎های روز را از این پیست استفاده کنند و تحویل کامل این پیست به نظر دفتر فنی بستگی دارد و فکر می‎کنم از یک ماه آینده این پیست به ما تحویل موقت شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با حمایت آموزش و پرورش طرح مربی‎‎گری و استعدادیابی خودمان را اجرا کرده و سبب ورود تعداد بسیاری از نونهالان و نوجوانان به رشته دوومیدانی در استان اصفهان بشویم.  

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول