اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند:

جدول لیگ دسته یک بالا و پایین بسیاری دارد

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: جدول لیگ دسته یک بالا و پایین بسیاری دارد، اما مهم نتیجه‌ای است که در پایان فصل به دست می‌آید.

جدول لیگ دسته یک بالا و پایین بسیاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، واهیک طروسیان پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شناخت خوبی از تیم پدیده مشهد داریم و می‌دانیم کار دشواری برابر این تیم پیش رو داریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم حریف اضافه کرد: پدیده مربی خوبی به نام اکبر میثاقیان را روی نیمکت خودش می‌بیند و چندین بازیکن لیگ برتری را نیز در ترکیب خود دارد که قدرت این تیم را زیاد جلوه می‌دهد.

مربی تیم فوتبال گیتی‌پسند با بیان اینکه کار سختی پیش رو داریم، تصریح کرد: این تیم بازیکنان دونده‌ای دارد و نمی‌خواهد در اصفهان بازنده شود.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که در این مسابقه هر سه امتیاز ممکن را به دست آوریم و پیروز میدان باشیم.

طروسیان با اشاره به وضعیت جدول رده‌بندی تاکید کرد: تنها چهار هفته از مسابقات سپری شده و نباید انتظار داشت، تیم‌ها کیفیت فنی نهایی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه این جدول بالا و پایین بسیاری دارد و مهم نتیجه ای است که در پایان فصل به دست می‌آید، ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در گروه ما تجربه سال‌ها حضور در لیگ دسته یک و لیگ برتر را دارند و تیم گیتی‌پسند جزو کم تجربه‌های لیگ به حساب می‌آید.

دستیار ساموئل دارابینیان افزود: تلاش کادر فنی و بازیکنان بر این است تا در فصل نخست حضورمان در لیگ دسته یک خاطره‌ای شیرین از خودمان بر جای بگذاریم و انتظار مدیران و هواداران را برآورده کنیم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول