اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم گورزانک میناب آماده برگزاری جشن عید قربان

در آستانه عید سعید قربان و با هدف ارتقای سطح فرهنگ و سلامتی کوچه‌ها و معابر روستای گورزانگ از توابع بخش بندزرک پاکسازی و نظافت عمومی شد.

مردم گورزانک میناب آماده برگزاری جشن عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، رئیس شورای اسلامی روستای گورزانگ صبح امروز در حاشیه جمع‌آوری زباله از این روستا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام با حضور 200 نفر از دانش آموزان، بسیجیان و دانشجویان و با مشارکت خودجوش اهالی و به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان صورت گرفت.

مهرداد ذاکری با بیان اینکه جمع‌آوری زباله از معابر و کوچه‌ها با برنامه‌ریزی از سوی شورای اسلامی و دهیاری صورت گرفته، افزود: اشاعه فرهنگ تولید زباله کمتر و جلوگیری از انتشار آن در محیط زندگی و طبیعت از مهم‌ترین اهداف این اقدام است.

وی افزایش حجم زباله تولیدی را از مشکلات جدی پیش‌رو در روستاها دانست و بیان داشت: فرهنگ‌سازی در این راستا بهترین روش برای کاهش تولید زباله است.

رئیس شورای اسلامی روستای گورزانگ همچنین تعامل و ارتباط با مدارس و جامعه ورزشی را مناسب‌ترین راه برای اشاعه فرهنگ کاهش تولید زباله عنوان کرد و افزود: مردم باید با احساس مسئولیت نسبت به پاکیزه نگه‌داشتن محیط زیست و زندگی خود تلاش کنند.

ذاکری اظهار داشت: جانمایی مکانی برای دپو و امحای زباله‌های روستایی از مسایلی است که باید مسئولان نسبت به تحقق آن توجه لازم را داشته باشند.

وی شوراهای اسلامی را حلقه واسط بین مردم و دستگاه‌های دولتی معرفی و بیان کرد: مسئولان باید برای تحقق مهاجرت معکوس، در راستای توسعه، عمران و آبادانی روستاها با اعضا شوراهای اسلامی هماهنگ و از پیشنهادات آنان استفاده کنند.

روستای گورزانگ جز بخش بندزرک است که بیش از چهار هزار نفر جمعیت دارد و در 10 کیلومتری مرکز شهر میناب قرار گرفته است.

انتهای پیام/88004/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول