اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

کودکان باید شاد زیستن را تمرین کنند

فرماندار شهرستان بهار برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را موجب ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان همدان دانست و گفت: کودکان باید شاد زیستن را تمرین کنند.

کودکان باید شاد زیستن را تمرین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نصرت‌الله گلکارزاده با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ارتباط خوبی با فرهنگ استان در بخش‌های مختلف برقرار کرده است، افزود: این ارتباط سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان همدان در بخش‎های مختلف شده و مردم در جای جای استان از نتایج این ارتقا بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری خوبی در استان همدان برای میزبانی از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان وجود دارد، عنوان کرد: از آنجا که شهرستان بهار در مسیر گردشگری میهمانان جشنواره برای رسیدن به لالجین و غار علیصدر قرار گرفته است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای مدون شده که بستر بهبود شرایط برگزاری و میزبانی از این جشنواره در شهرستان مهیا باشد.

فرماندار بهار با یادآوری شعار جشنواره بیستم «تئاتر و خانواده» عنوان کرد: مخاطب کودک و نوجوان روحیه‌ای تاثیرپذیر دارد و کودکان باید شاد زیستن را از هم‌اکنون تمرین کنند. 

وی ابراز کرد: نمایش تأثیر ماندگاری بر ذهن مخاطب دارد و در شهرستان هم تلاش بر این است که خانواده‌ها فضای تئاتر کودکانه را تجربه کنند.

انتهای پیام/89002/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول