اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بهزیستی کرمانشاه صورت می‌گیرد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی از اعیاد قربان تا غدیرخم در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه این آمادگی را دارد که نذورات و کمک‌های مردمی را از عید قربان تا عید غدیرخم در مراکز تعیین‌شده جمع‌آوری کند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی از اعیاد قربان تا غدیرخم در کرمانشاه

عبدالرضا میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه این آمادگی را دارد که در دهه مهرورزی عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم در سال‌جاری، کمک‌های مردم خیراندیش و نیکوکار را اعم از نذورات، قربانی و هدایای نقدی و غیرنقدی در مراکز و شعبات تعیین‌شده جمع‌آوری کرده و در مصارف نیات خیران مصرف کند.

وی در خصوص مراکز تعیین‌شده به ‌منظور جمع‌آوری نذورات از طرف این اداره‌کل گفت: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در بلوار بهزیستی، مرکز جامع شهید ادیبان واقع در میدان شهدا، مرکز جامع توان‌بخشی الهیه در شهرک بهداری، مرکز حمایتی شهید ارشاد در انتهای خیابان ابوذر و خانه نوباوگان شیرخوارگاه معتضدی واقع در خیابان کشاورز از جمله این مراکز است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اذعان داشت: مرکز اورژانس 123 واقع در شهرک معلم روبه‌روی مسجد رضوی، کیوسک تابلوی خیرات در پارکینگ شهرداری جنب دارایی و بهزیستی شهرستان کرمانشاه واقع در بلوار مصطفی امامی روبه‌روی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان، از دیگر مراکز تعیین‌شده به‌ منظور جمع‌آوری نذورات در این اعیاد است.

به ‌گفته این مسئول، شماره حساب 2345363800 و 2345363041 بانک ملت، شماره حساب مشارکت‌های بهزیستی استان کرمانشاه است و خیران از این طریق نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول