اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

تعیین تکلیف ساخت و سازهای روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تعیین تکلیف ساخت و سازها ظرف دو ماه آینده تاکید کرد و گفت: محدوده شهری و روستایی باید تفکیک و به صورت مشخص شده باشد.

تعیین تکلیف ساخت و سازهای روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشست ساماندهی روستاهای اطراف شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، مدیرکل‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

پژمان نیک‌اقبال با تاکید بر این‌که نشست بررسی مشکلات اطراف شهرهای استان خصوصا یاسوج از برنامه‌های ضروری جهت ساماندهی است، گفت: توجه به بحث خدمات‌رسانی روستاها از ضروریات امر است که انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به رفع مشکلات در حوزه روستایی همت مضاعفی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر این‌که خدمات‌رسانی به جامعه روستایی مهم و ضروری است، گفت: مهمترین مصوبات جلسه ساماندهی روستاهای اطراف شهر یاسوج تعیین تکلیف ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در روستاها و حاشیه شهرها ظرف یک ماه آینده و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در اجرای برنامه‌ها است.

این مسئول عمرانی با تاکید بر اجرای قانون و مقررات گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استعلام لازم از ادارات را دریافت کنند و هیچ اداره و نهادی بدون استعلام خدمات ارائه نکنند تا در اجرای دیگر طرح‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان دچار مشکل نشوند.

نیک‌اقبال با تاکید بر اجرای طرح کامل پهنه دشت سر رود اذعان کرد: پهنه دشت سر رود با وجود پتانسیل‌های فراوان در اطراف روستا‌های یاسوج نیازمند توجه و ضروری خاصی است که باید نسبت به ساماندهی و مشخص شدن وضعیت آن‌ها تلاشی صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود در پیشنهاد به اداره مسکن و شهرسازی تصریح کرد: مسکن و شهرسازی موظف شود در ساماندهی سایت‌های جدید، طرح تونل تاسیسات را مدنظر قرار داده و در حوزه به عنوان پایلوت آن را اجرا کند.

وی بر مشخص شدن و تفکیک محدوده شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: دشت سر رود دارای روستاهای زیادی است که خدمات‌رسانی در روستاها را دچار مشکل کرده، از این‌رو اعضای حاضر در جلسه باید با صدایی واحد مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول