اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

برخورد قاطع با داروخانه‌های فروشنده داروهای تقلبی

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برخورد قاطع با داروخانه‌هایی که داروهای تقلبی به مردم می‌فروشند، گفت: نباید اجازه دهیم سودجویان از این طریق با سلامت مردم بازی کنند.

برخورد قاطع با داروخانه‌های فروشنده داروهای تقلبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در بازدید از انبار نگهداری داروهای تقلبی و قاچاق کشف شده توسط دستگاه‌های اطلاعاتی استان، با تاکید بر تشدید برخورد با تولیدکنندگان داروهای تقلبی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول باید با هماهنگی‌های لازم، شرایطی ایجاد کنند تا این افراد و سایر کسانی که قصد چنین کاری دارند، جرأت ورود به این عرصه را نداشته باشند.

وی افزود: باید با کسانی که در زمینه تهیه، توزیع و فروش انواع داروهای تقلبی فعالیت دارند و با این کار جان و سلامتی مردم را نشانه گرفته‌اند به شدت و بدون کوچکترین اغماض برخورد شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم مردم نسبت به وجود داروهای تقلبی، نگرانی داشته باشند و جلوی هر تخلفی در این خصوص باید به محض مشاهده گرفته شود.

وی همچنین برخورد قاطع با داروخانه‌هایی که داروهای تقلبی به مردم می‌فروشند را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم با اعتماد به داروخانه‌ها از آنها دارو می‌خرند، با این حال خرید داروهای تقلبی از سودجویان توسط داروخانه‌ها، در واقع برای این افراد انگیزه مضاعف برای تولید داروهای تقلبی بیشتر ایجاد می‌کند، بنابراین لازم است با شدت و قاطعیت با داروخانه‌هایی که داروهای تقلبی را خریده و به مردم می‌فروشند، برخورد کرد.

علیرضابیگی تصریح کرد: برخوردها و مجازات‌های قضایی و امنیتی با سودجویان و تولیدکنندگان داروهای تقلبی باید قطعیت اجرایی لازم را داشته باشد تا دیگر کسی جرأت ورود به این عرصه را نداشته باشد.

در این بازدید که معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی و دادستان تبریز هم حضور داشتند، یکی از کارشناسان درخصوص نحوه کشف داروهای تقلبی و چگونگی تولید و توزیع آنها توسط سودجویان توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/60002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول