اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهترین روش شناخت افراد پردرآمد میزان مالیات پرداختی است

جلیلی: قرار نیست همه درآمد هدفمندی یارانه‌ها به مردم برسد

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست همه درآمد حاصله از هدفمندی یارانه‌ها به مردم برسد و طبق قانون باید بخشی از این درآمدها به مردم بازپرداخت شود.

جلیلی: قرار نیست همه درآمد هدفمندی یارانه‌ها به مردم برسد

اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: در شرایط کنونی 100 درصد درآمد هدفمندی یارانه‌ها به مردم باز می‌گردد ولی این مهم با روح اصلی اجرای این قانون منافات دارد.

وی افزود: قرار بود تنها 30 درصد از درآمد اجرای این طرح به مردم بازگردد ولی اجرای ناقص این طرح باعث شد تا زیان‌های زیادی به کشور وارد شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید افراد پردرآمد کشور از دریافت یارانه حذف شوند، خاطر نشان کرد: باید راهکاری برای شناخت افراد پردرآمد در کشور پیدا شود و بهترین روش در اینباره میزان مالیاتی است که افراد پرداخت می‌کنند.

جلیلی عنوان کرد: البته نظام مالیاتی کشور شکاف‌های زیادی دارد و راه‌های زیادی برای دور زدن قانون وجود دارد ولی فعلا تنها روش در این زمینه همین مسئله است.

*اختصاص 70 درصد طرح هدفمندی یارانه به صنعت و کشاورزی

وی گفت: باید 70 درصد باقیمانده از اجرای این طرح به صنعت و کشاورزی اختصاص یابد تا زیرساخت‌های مورد نیاز را تامین کنیم و بهره‌وری را در این بخش بهبود بخشیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات مردم باید از روش‌های اصولی انجام شود و به این دلیل تلاش می‌کنیم تا ایجاد رفاه با رفع مشکلات در تامین کالا و ... برطرف شود.

وی با بیان اینکه تزریق پول در جامعه تنها تورم ایجاد می‌کند خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر را می‌توان با پرداخت یارانه نقدی انجام داد و در اینباره نیز باید تلاش کرد تا روشی صحیح اتخاذ شود.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول