اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ورزش و جوانان

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زرندیه برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرندیه از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زرندیه برگزار می‌شود

سید عباس میرهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 26 مهر ماه با حضور قشرهای مختلف مردم و ورزشکاران در پارک ملت مامونیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم باستانی  نیز از دیگر برنامه‌های مهم این اداره در هفته ورزش و جوانان است که در باشگاه حسین بن علی(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان زرندیه با بیان اینکه بیش از 11 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در این هفته در بخش آقایان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات کاراته رده سنی نوجوانان، برگزاری مسابقات کشتی در رده سنی نوجوانان، برگزاری مسابقات والیبال، برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال روستایی، برگزاری مسابقات کشتی در رده سنی جوانان، مسابقات کونگ فو، شطرنج رده سنی آزاد، مسابقات طناب کشی و مسابقات شنا رده سنی جوانان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ورزش و جوانان در بخش آقایان است.

میرهاشمی همچنین با اشاره به برنامه‌های ورزشی بخش بانوان گفت: برگزاری مسابقات کاراته رده‌های مختلف سنی، برگزاری مسابقات والیبال، فوتسال، کیک بوک‌سینگ، برگزاری مسابقات شطرنج رده سنی نوجوانان و برگزاری مسابقات طناب کشی بخشی از برنامه‌های هفته ورزش و جوانان در بخش بانوان این شهرستان است.

به گفته وی برگزاری مسابقات شنا رده سنی جوانان، برگزاری همایش پیاده‌روی، برگزاری مسابقات ژیمناستیک، دیدار با خانواده معظم شهدا و عطر افشانی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته ورزش در این شهرستان است.

انتهای پیام/87012/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول