اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

دستگیری 84 سارق در میاندرود

فرمانده انتظامی میاندرود از دستگیری 84 سارق و انجام 380 مورد ماموریت در پلیس 110 این شهرستان خبر داد.

دستگیری 84 سارق در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمدرضا جانبازی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با اشاره به تلاش بی‌وقفه نیروی انتظامی میاندرود برای قابله با ناهنجاری‌ها و نظم‌بخشی به امور اجتماعی از کاهش 47 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی شش ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

جانبازی در این مورد کشف بیش از 9 کیلوگرم انواع مواد مخدر، بیش از 6 هزار نخ سیگارت،577 لیتر مشروبات الکلی، 85 کیلوگرم ماهی قاچاق، 183 دستگاه ماهواره، بیش از یک‌هزار حلقه سی‌دی غیرمجاز، 12 دستگاه موتورسیکلت، بیش از 2 هزار بوته خشخاش، دستگیری 103 نفر از معتادان، توقیف 607 دستگاه اتومبیل، کشف بیش از 3 تن چوب قاچاق و دستگیری 84 سارق و انجام 380 مورد ماموریت در پلیس 110 را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری اعلام کرد.

وی با اشاره به افزایش آمارها در بیشتر موارد نسبت به سال گذشته افزود: در دستگیری سارقان 115 درصد افزایش، در کشف سیگارت و ماهی قاچاق همچنین جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای 100 درصد افزایش داشته‌ایم.

جانبازی بیان آمارها روند افزایشی را در بیشتر مولفه‌ها صادق دانست و تنها در بحث مواد مخدر با وجود افزایش کمی و کیفی ماموریت‌ها از کاهش 47 درصدی خبر داد.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول