اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی تا پایان مهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از پیشرفت 78.9 درصدی پروژه‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: با این میزان پیشرفت تا پایان مهرماه 10 هزار واحد مسکن مهر برای افتتاح آماده می‌شود.

بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر خراسان رضوی تا پایان مهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در صد و هشتمین جلسه شورای مسکن مهر استان با بیان اینکه در سال جاری 20 میلیارد تومان اعتبار به منظور توسعه زیربنایی به پروژه‌های مسکن مهر استان اختصاص یافته‌، گفت: تخصیص این اعتبارات در مراحل عقد موافقت‌نامه مربوطه قرار دارد و توزیع پروژه‌ای و شهرستانی آن انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص تعیین تکلیف تعاونی‌های کم‌کار اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر استان که بیش از سه ماه راکد باشند و هیچ گونه ساخت و سازی در آنها صورت نگرفته باشد، از سوی اداره کل راه و شهرسازی ابطال معرفی‌نامه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی همچنین در ‌ارتباط‌ با آن دسته از واحدهای مسکونی خودمالک که برای تکمیل به متقاضیان واگذار شده، افزود: پروژه‌هایی که بیش از سه ماه غیرفعال باشند، با لغو مجوز رو به رو خواهند شد.

واحدی با اشاره به اینکه فرمانداران باید در ‌ارتباط‌ با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هر شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: همچنین یک گروه پیگیری از طرف سازمان نظام مهندسی استان جهت بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و بررسی وضعیت پیشرفت آنها تشکیل شده و ظرف دو هفته گزارش عملکرد خود را به شورای مسکن ارائه می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر را 81.97 درصد، شهرهای زیر 25 هزار نفر 83.55 درصد و شهرهای جدید را 70.55 درصد اعلام کرد و گفت: با این میزان پیشرفت تا پایان مهرماه 10 هزار واحد مسکن مهر برای افتتاح آماده می‌شود.

انتهای پیام/2202/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول