اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

جوانان از فضائل روز عرفه غفلت نکنند

امام جمعه پلدشت گفت: جوانان ایران اسلامی از فضیلت‌های بی‌شمار روز عرفه غفلت نکنند.

جوانان از فضائل روز عرفه غفلت نکنند

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جوانان متعهد و پرشور کشورمان بزرگترین ثروت ما قلمداد می‌شوند که دشمن به دنبال مسلط شدن بر ذهن، فکر و روح آنها است، بنابراین باید نسل جدید را با مسائل معنوی مانوس کنیم.

وی با اشاره به اینکه روز بزرگ عرفه را در پیش رو داریم، ادامه داد: خانواده‌ها، رسانه‌های جمعی و کارشناسان مذهبی باید از طریق برشماری فضیلت‌های این روز جوانان را به مساجد و محافل دینی جذب کنند، تا آنها از برکات این ایام بهره کافی را ببرند.

امام جمعه پلدشت بر لزوم نظارت خانواده‌ها بر جوانان برای جلوگیری از اتلاف این سرمایه‌های انسانی تاکید کرد و ادامه داد: باید به فرزندان خود مساعدت کنیم تا برای آباد کردن دنیا و آخرت جوامع انسانی تا پای جان تلاش کنند.

دوزدوزانی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ناحیه جوانان ما ضربه‌های مهلکی را متحمل شده است، ادامه داد: مستکبران عالم به دنبال ایجاد شکاف بین جوانان و خانواده‌ها و آموزه‌های دینی هستند ولی باید هوشیار بوده و در این ایام برای معرفت‌شناسی جوانان تلاش شود تا خدا و خود را بهتر و بیشتر از قبل بشناسند.

وی با اظهار به اینکه هشت سال دفاع مقدس به دستان پرتوان جوانان رقم خورد، ادامه داد: باید خانواده‌ها بر روند رفت آمد، تحصیل و معاشرت فرزندان خود نظارت کنند، تا آنها نیز پا جای پای جوانان دیروز کشورمان بگذارند.

انتهای پیام/61002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول