اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست موسسه آموزش عالی رسام:

شناساندن بیشتر رشته‌های هنری در بین جوانان ضروری است

سرپرست موسسه آموزش عالی رسام گفت: برای توسعه و رونق بیشتر رشته‌های هنری در کشور باید این رشته‌ها را بیش از گذشته به نوجوانان و جوانان بشناسانیم.

شناساندن بیشتر رشته‌های هنری در بین جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، منوچهر نیک‌نام عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی یکی از مهمترین وظایف مسئولان ذیربط است.

وی ادامه داد: البته با تمهیدات اندیشیده شده هم اکنون شاهد توسعه رشته‌های این مهم در بین نسل امروز هستیم اما باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کرده، لذا اهمیت شناسایی این رشته‌های هنری را باید بیش از پیش برای مردم بازگو کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که بازار کار رشته‌های هنر نسبت به گذشته رونق بیشتری به خود گرفته است، افزود: برای توسعه این رشته‌ها و سوق دادن جوانان برای فراگیری این رشته‌ها باید تلاش خود را دو چندان کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسام تنها موسسه تک جنسیتی ویژه بانوان البرز است، افزود: در این دانشگاه بیش از هزار دانشجو در رشته‌های هنری با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

این مسئول مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، ارتباط تصویری (گرافیک)، معماری داخلی، معماری، ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی (نقاشی) و مرمت و احیای بناهای تاریخی را از جمله رشته‌های تحصیلی این موسسه علمی نام برد.

وی با اعلام اینکه اشتغالزایی برای اکثریت فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری مطلوب است، گفت: توسعه امکانات سبب خواهد شد تا بتوانیم رشته‌های بیشتری را در این دانشگاه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول