اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در استان هرمزگان انجام شد

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران و جمعیت‌های مسافری در بندر شهید باهنر

نخستین سمینار آموزشی مدیریت بحران و ایمنی در بنادر و شناورهای مسافری به منظور آمادگی خدمه شناورهای مسافری برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی سال 93 در بندر شهید باهنر هرمزگان برگزار شد.

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران و جمعیت‌های مسافری در بندر شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهداد سید اسماعیلی رئیس اداره امور امتحانات و گواهینامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز در حاشیه این سمینار گفت: این سمینار آموزشی با شرکت بیش از 100 نفر از کارشناسان، دست اندرکاران بنادر مسافری استان، راهنمایان تورهای گردشگری، مدرسین خدمه شناورها، اعضای تعاونی‌های مسافری دریایی برای نخستین بار در استان هرمزگان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار دو روزه را ارتقای ایمنی در ترددهای شناورهای مسافری برای آمادگی نیروهای خدمات رسان به میهمانان نوروزی و گردشگران در تعطیلات زمستانی سال ‌جاری و همچنین ایام نوروز 93 عنوان کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: به منظور افزایش دانش عمومی دست اندرکاران مسافرت‌های دریایی، چگونگی آمادگی نیروها در مواجهه با سوانح، حوادث دریایی و شرایط اضطرار مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و بازرسین بنادر نیز به بررسی نقایص وضع موجود و ایجاد شرایطی ایمن برای تردد شناورها پرداختند. 

رئیس اداره امور امتحانات و گواهینامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: این سمینار آموزشی با استقبال شرکت کنندگان به ویژه راهنمایان تورهای گردشگری استان مواجه شد و بنابر تقاضاهای مکرر طی روزهای برگزاری این سمینار، در نظر داریم طی ماه‌های آینده برگزاری چنین دوره‌هایی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/88001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول