اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

ایست بازرسی‌های گیلان به فناوری روز تجهیز می‌شوند

رئیس پلیس گیلان بر نوسازی پاسگاه‌های ایست بازرسی استان تاکید کرد و گفت: پاسگاه‌های ایست بازرسی گیلان به فناوری‌های روز تجهیز می‌شوند.

ایست بازرسی‌های گیلان به فناوری روز تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، پلیس را تامین کننده امنیت و آرامش مردم دانست و اظهار کرد: امنیت امری نسبی محسوب می‌شود.

وی به روزانه یک‌هزار و 500 تماس تلفنی شهروندان گیلانی با فوریت‌های پلیسی 110 اشاره کرد و افزود: در هر دقیقه یک عملیات فوریت‌های پلیسی در گیلان انجام می‌شود.

قائدرحمتی با بیان اینکه مردم گیلان سالانه 385 هزار تماس با فوریت‌های پلیسی 110 می‌گیرند، تصریح کرد: گیلان از تراکم جمعیتی برخوردار است و استانی گردشگرپذیر محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان بر تعامل و همکاری مردم با پلیس تاکید کرد و گفت: امنیت بالا در گیلان مرهون تعامل و همکاری مردم با پلیس است.

وی از افزایش 60 درصدی کشف و ضبط انواع مواد مخدر از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون در گیلان خبر داد و بیان کرد: 85 درصد مردم استان از فعالیت‌های پلیس اظهار رضایتمندی کردند.

قائدرحمتی افزایش میزان کنترل مرزها، افزایش کشف قاچاق کالا، مواد مخدر و محصولات مخرب فرهنگی، اجرای طرح‌های عملیاتی موفق و کاهش تصادفات را از مهم‌ترین اقدام‌های پلیس گیلان در بخش انتظامی از هفته ناجا سال گذشته تاکنون اعلام کرد.

رئیس پلیس گیلان ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، نظارت بر اماکن عمومی، اداره گذرنامه، شماره‌گذاری، صدور گواهینامه، تشخیص هویت، اقدام‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری اجتماعی از جمله فعالیت‌ها در بخش خدماتی و فرهنگی پلیس دانست.

وی میزان مشارکت مردم را سبب انسجام اجتماعی و تشکیل‌دهنده نظم در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مشروعیت اقتدار پلیس مشروط به پذیرش مردم است

قائدرحمتی اقتدار پلیس را مستلزم رعایت سوء استفاده نکردن از قدرت و اختیار کارکنان ناجا خواند و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، پرهیز از قشرگرایی، باندبازی و صنف‌گرایی، محور بودن مردم در مقابله با تهاجم فرهنگی، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم از شرط‌های اقتدار پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه چابکسر را پیشانی استان از طرف غرب عنوان کرد و افزود: پاسگاه ایست بازرسی پلیس در چابکسر مستقر است.

وی با اشاره به مساحت یک‌هزار متر مربعی پاسگاه چابکسر، یادآور شد: 400 میلیون تومان برای ساخت ساختمان پاسگاه مذکور هزینه شده است.

قائدرحمتی بر نوسازی پاسگاه‌های ایست بازرسی گیلان تاکید کرد و گفت: پاسگاه‌های ایست بازرسی گیلان به فناوری‌های روز تجهیز می‌شوند.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور از تلاش‌های مهدی ترکی قدردانی به عمل آمد و شعبان پایمرد فرمانده انتظامی رودسر معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول