اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

عصر امام باقر (ع) دوره مبارزه با بدعت‌ها بود

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: عصر امام باقر (ع) دوره مبارزه با بدعت‌ها و خرافات بود.

عصر امام باقر (ع) دوره مبارزه با بدعت‌ها بود

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرا رسیدن سالروز شهادت این امام بزرگ شیعیان را تبریک گفت و اظهار داشت: امام باقر (ع) در تفکیک سره از ناسره و توسعه علوم اسلامی نقش قابل توجهی داشتند، که نباید این موضوع مورد غفلت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دین مبین اسلام از زمان پایه‌گذاری این مکتب انسانی تاکنون برای ترویج خرافه، بدعت و تفکرات موهوم به نام دین تلاش زیادی کرده‌اند، ادامه داد: مخالفان و مغرضان علیه آموزه‌های الهی تلاش می‌کردند، همان طور نیز مردم عظش شنیدن حقیقت را داشتند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه بسیاری از رشته‌های علمی توسط این امام بزرگوار پایه‌گذاری شده است، ادامه داد: توسعه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از صدر اسلام تاکنون مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های ائمه معصوم (ع) به ویژه امام باقر(ع) و امام صادق (ع) است.

باقری با اشاره به اینکه سالروز به شهادت رساندن جمعی از حجاج ایرانی در سال 1366 را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: آل سعود با هدف تقدس‌زدایی از مکه مکرمه و شکستن حرمت مکه معظمه به این حرکت شنیع دست زد، ولی هر سال جمع زیادی از ملل مختلف دنیا به زیارت خانه خداوند می‌روند.

باقری این روز را به خانواده شهداء تسلیت گفت و اظهار داشت: این قبیل تحرکات خصمانه نقاب از چهره معاندان و غرض‌ورزان انداخته و از طرف دیگر بر ایمان، پایداری و استقامت ملل مسلمان جهان می‌افزاید تا اینکه زمان ظهور مهدی موعود (عج) برای برپایی حکومت مبتنی بر عدالت فرا رسد.

انتهای پیام/61002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول