اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سراسر استان کرمانشاه مملو از برکت قدوم یار

فرماندار هرسین برکات سفر رهبری به هرسین را تشریح کرد

فرماندار هرسین برکات و دستاوردهای سفر نورانی مقام معظم رهبری به استان هریسن را تشریح کرد.

فرماندار هرسین برکات سفر رهبری به هرسین را تشریح کرد

بهمن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های مصوب سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان هرسین 76 پروژه بوده، گفت: از این تعداد 41 پروژه انجام شده و 19 پروژه باقی مانده و 16 پروژه دیگر در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تامین اعتبارات انجام پروژه‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد، ادامه داد: راه‌اندازی سیگنال تلویزیونی در هرسین و بیستون، احداث آزمایشگاه دانش‌آموزی از جمله پروژه‌هایی است که تا مرحله اجرا پیش رفته است.

قربانی اظهار داشت: احداث مدرسه راهنمایی 6 کلاسه در روستای چشمه کبود، احداث مدرسه سه کلاسه در روستای شهدای پاسار، اجرای طرح هادی در روستاهای فراش، چم‌بتان سفلی و علیا، احداث مرکز بهداشت محله زرعلی‌آباد، احداث چهار دستگاه خانه عالم در هرسین و بیستون و روستای برناج به برکت سفر مقام معظم رهبری انجام شده است.

فرماندار هرسین تاکید کرد: احداث و تجهیز دبیرستان 6 کلاسه علوم و معارف اسلامی هرسین، احداث کتابخانه روستایی، احداث ساختمان کلانتری پاسگاه انتظامی هومن، هرسین، چشمه‌کبود، احداث فرهنگسرای هرسین، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های هرسین و بیستون نیز از برکات این سفر انجام شده است.

به گفته این مسئول، اصلاح شبکه و انشعاب برق روستا (تعویض کنتور جمعی به شخصی) در شهرستان‌های هرسین و بیستون، احداث و تجهیز یک دهکده فنی در هرسین، بهسازی و آسفالت راه روستایی حسن‌بقعه به قلعه محمدعلی، احداث شبکه آب‌ و فاضلاب محله محمدآباد، پوشش نهال شهر هرسین، احداث پارک محله هرسین نیز از برکات این سفر انجام شده است.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول