اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد

برگزاری دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری قرائت دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان همزمان با روز عرفه خبر داد.

برگزاری دعای عرفه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با نهم ذی‌الحجه دعای پر فیض عرفه در اراک در امامزاده عبدالله و آمنه خاتون و در شهرستان‌ها در امامزادگان شاخص برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری 23 مهرماه تا 4 آبان‌ماه به نام دهه ولایت تصریح کرد: هر ساله همزمان با دهه ولایت برنامه‌های متعددی توسط اداره اوقاف و امور خیریه در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که امسال این برنامه‌ها با محوریت جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: برگزاری نماز عید قربان در امامزادگان شاخص، غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه و قبور مطهر شهدا در جوار امامزادگان با حضور خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان بخشی از برنامه‌های دهه ولایت در استان است.

عباسیان برگزاری دعای کمیل در جوار امامزادگان شاخص، برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت برای خانواده کارکنان و اصحاب وقف و برگزاری دعای ندبه در امامزادگان، برگزاری همایش بانوان و ولایت، قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی (ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص، برگزاری جشن سراسری عید غدیر، برپایی محفل انس با قرآن کریم، برگزاری آئین جشن میلاد امام هادی (ع)، برگزاری همایش بانوان و ولایت و ... را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول