اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب‌ رئیس هیئت پینگ‌پنگ کرمانشاه خبر داد

رده‌بندی نوجوانان کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات کشوری پینگ‌پنگ

نائب ‌رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: سالن اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه دوم‌ آبان ‌ماه سال‌جاری میزبان مراسم انتخابی و رده‌بندی نوجوانان کرمانشاهی به‌منظور شرکت در مسابقات کشوری که در اصفهان برپا می‌شود، خواهد بود.

رده‌بندی نوجوانان کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات کشوری پینگ‌پنگ

فهیمه امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سالن اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه دوم‌ آبان‌ماه سال‌جاری میزبان مراسم انتخابی و رده‌بندی نوجوانان کرمانشاهی به‌منظور شرکت در مسابقات کشوری که در اصفهان برگزار می‌شود، خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات رنکینگ پینگ‌پنگ نوجوانان از 8 تا 10 آبان‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به ‌گفته نائب ‌رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه، کرمانشاه در اواخر آبان‌ماه سال‌جاری نیز میزبان مسابقات منطقه‌ای در دو رده سنی نونهالان و جوانان با شرکت استان‌های همجوار ایلام، همدان، لرستان و کردستان است.

امیریان در خصوص وضعیت امکانات هیئت پینگ‌پنگ استان گفت: دو سالن با تمام امکانات و تجهیزات در سطح جهانی به این هیئت تعلق یافته که به‌ مدت سه‌ روز در هفته مختص بانوان و سه روز دیگر به آقایان اختصاص یافته است.

وی مهم‌ترین مشکل ورزش پینگ‌پنگ استان را کمبود اعتبارات عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به‌ این‌که این هیئت خودگردان است اما توانسته است به اعزام ورزشکارانی همچون سعیده گیوخواهان به تهران به‌منظور گذراندن و کسب داوری درجه‌ ملی پینگ‌پنگ اقدام کند.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول