اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گمرک سرو اعلام کرد

ورود بیش از 59 هزار مسافر خارجی از گمرک سرو

مدیر گمرک سرو گفت: شش ماه نخست سال جاری 59 هزار و 159 مسافر خارجی از گمرک سرو وارد کشور شدند.

ورود بیش از 59 هزار مسافر خارجی از گمرک سرو

شمس‌الله کاظمی‌کشتیبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شش ماه نخست سال جاری 57 هزار و 654 مسافر ایرانی و 59 هزار و 159 مسافر خارجی از گمرک سرو وارد کشور شدند.

وی به تعداد مسافران ورودی در شش ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد مسافران ایرانی و خارجی ورودی از گمرک سرو به ترتیب 54 هزار و 536 نفر و 54 هزار و 281 نفر بود.

کاظمی‌کشتیبان با اشاره به تعداد مسافران خروجی از گمرک سرو در شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: 58 هزار و 321 مسافر ایرانی و 62 هزار و 856 مسافر خارجی در شش ماه نخست سال جاری از این گمرک خارج شدند.

مدیر گمرک سرو افزود: تعداد مسافران ایرانی و خارجی خروجی از گمرک سرو در شش ماه نخست سال گذشته به ترتیب 54 هزار و 136 نفر و 67 هزار و 101 نفر گزارش شده است.

وی از افزایش تعداد مسافران ورودی از گمرک سرو خبر داد و اضافه کرد: شش ماه نخست سال جاری تعداد مسافران ورودی از گمرک سرو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

کاظمی‌کشتیبان ادامه داد: شش ماه نخست سال جاری تعداد مسافران خروجی از گمرک سرو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشت.

انتهای پیام/61010/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول