اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک پلدشت اعلام کرد

خروج 31 هزار مسافر خارجی از گمرک پلدشت

رئیس گمرک پلدشت گفت: 30 هزار و 987 مسافر خارجی در شش ماه نخست سال جاری از گمرک پلدشت خارج شدند.

خروج 31 هزار مسافر خارجی از گمرک پلدشت

جعفر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شش ماه نخست سال جاری یک‌هزار و 855 مسافر ایرانی و 30 هزار و 586 مسافر خارجی از گمرک پلدشت وارد کشور شدند.

وی به تعداد مسافران ورودی در شش ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد مسافران ایرانی و خارجی ورودی از گمرک پلدشت به ترتیب 26 هزار و 63 نفر و 16 هزار و 583 نفر بود.

جعفری با اشاره به تعداد مسافران خروجی از گمرک پلدشت در شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: یک‌هزار و 816 مسافر ایرانی و 30 هزار و 987 مسافر خارجی در شش ماه نخست سال جاری از این گمرک خارج شدند.

رئیس گمرک پلدشت افزود: تعداد مسافران ایرانی و خارجی خروجی از گمرک پلدشت در شش ماه نخست سال گذشته به ترتیب 26 هزار و 324 نفر و 16 هزار و 145 نفر گزارش شده است.

وی از کاهش تعداد مسافران ورودی و خروجی از گمرک پلدشت خبر داد و اضافه کرد: شش ماه نخست سال جاری تعداد مسافران ورودی از گمرک پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

جعفری ادامه داد: شش ماه نخست سال جاری تعداد مسافران خروجی از گمرک پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول