اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

صادرات 30 هزار تن کالا از گمرک و بازارچه مرزی خوی

فرماندار خوی از صادرات 30 هزار تن کالا از گمرک و بازارچه مرزی خوی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

صادرات 30 هزار تن کالا از گمرک و بازارچه مرزی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و فعالیت‌های گمرکی خوی که در سالن جلسات گمرک رازی خوی برگزار شد، اظهار داشت: گمرک رازی خوی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم در زمینه مبادلات تجاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به صادرات کالا از گمرک رازی و بازارچه خوی، تصریح کرد: امسال 30 هزار تن کالا از طریق مرز رازی و بازارچه مرزی خوی صادر شده است.

وی ارزش ریالی کالاهای صادر شده از خوی را 14 میلیون دلار عنوان کرد و افزود:  شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش میزان صادرات از خوی هستیم به طوری‌که از نظر ارزش ریالی و از نظر وزن میزان صادرات انجام گرفته از خوی 30 درصد رشد نشان می‌دهد.

این مقام مسئول نقش گمرک خوی در صادرات را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از 30 هزار تن صادرات انجام گرفته در شهرستان خوی، 21 هزار تن از طریق گمرک خوی انجام شده است.

فرماندار خوی با اشاره به عمده کالاهای صادراتی خوی، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، سیمان، عایق‌های رطوبتی، نمک، سنگ‌های تزئینی و کنسانتره از جمله کالاهای صادراتی بودند که از طریق گمرک و بازارچه خوی به کشورهای عراق، ترکیه، ارمنستان و ایتالیا صادر شده‌اند.

انتهای پیام/61001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول