اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی:

5 والیبالیست کاله در برزیل به این تیم ملحق می‌شوند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تعداد بازیکنانی که در اختیار تیم بودند در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و پنج والیبالیست کاله نیز در برزیل به این تیم ملحق می‌شوند.

5 والیبالیست کاله در برزیل به این تیم ملحق می‌شوند

بهروز عطایی عصر امروز قبل اعزام تیم والیبال کاله به عنوان نماینده قاره آسیا در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی برزیل بیان داشت: تنها با تعدادی از بازیکنان توانستیم تمرینات خود را برگزار کنیم و هم‌اکنون نیز در شرایط ایده‌آلی قرار داریم.

وی افزود: کمتر از یک هفته ترکیب تیم‌مان تاحدودی شکل و شمایل ترکیب اصلی را به خود گرفت و حداکثر با شش بازیکن کار خود را پیگیری می‌کردیم.

عطایی با بیان اینکه فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجان‌پور و ناصر رحیمی دیگر والیبالیست‌های کاله هستند که در برزیل به ما ملحق می‌شوند، تصریح کرد: این بازیکنان هم‌اکنون در خدمت تیم زیر 23 سال والیبال کشورمان هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه زمانی تمرینات یک تیم شکل واقعی به خود می گیرد که با حضور حداکثری بازیکنان همراه باشد تا بتوانیم تاکتیک‌ها و تاکتیک‌های خود را اعمال کنیم، اذعان داشت: با این وجود می‌توانیم حداکثر دو تمرین کامل را در برزیل انجام دهیم و بازیکنان را به شرایط مسابقه برسانیم.

عطایی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در آمل در مورد عدم حضور ملی‌پوشانی همانند عادل غلامی، حمزه زرینی و فرهاد ظریف در ترکیب کاله مازندران و اعزام نشدن این بازیکنان به برزیل گفت: در نشستی که مسئولان باشگاه و فدراسیون داشتیم تصمیم گرفته شد تا این بازیکنان بعد از تمرینات و مسابقات سختی که داشتند به استراحت بپردازند هرچند به عنوان یک مربی خیلی دوست داشتم با این ملی‌پوشان ترکیب تیم‌مان کامل‌تر می‌شد و اثرگذارتر ظاهر می‌شدیم.

وی در پایان از همه مردم ایران اسلامی خواست تا دعای خیرشان بدرقه راه عوامل، بازیکنان و کادر فنی کاله مازندران باشد، گفت: به دعای خیر مردم و حمایت مسئولان نیازمندیم تا بتوانیم با دستی پر از برزیل عازم ایران شویم و بار دیگر برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول