اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 11 تیم در لیگ برتر والیبال

کاله همچنان تنها نماینده مازندران است

تاکنون 11 تیم باشگاهی کشور در لیگ برتر جدید والیبال اعلام آمادگی کردند که همچنان کاله تنها نماینده مازندران برای پنجمین سال متوالی در این رقابت‌ها است.

کاله همچنان تنها نماینده مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران، تاکنون 11 تیم باشگاهی برای حضور در بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های والیبال لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور جدید والیبال اعلام آمادگی کردند که همچنان کاله تنها نماینده مازندران برای پنجمین سال متوالی در این رقابت‌ها است.

کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته، پیکان تهران، متین ورامین، سایپا البرز، شهرداری زاهدان، باریج اسانس کاشان، آلومینیوم المهد بندرعباس، شهرداری تبریز، میزان خراسان رضوی، شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد از تیم‌های حاضر در مسابقات سال 92 هستند.

با این وجود در لیگ برتر امسال که قرار است کار خود را از اول آبان ماه آغاز کند هر تیم یک هفته استراحت می‌کند.

همچنین در صورت قهرمانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در مسابقات توکیوی ژاپن پس از برگزاری پنج هفته، این مسابقات متوقف خواهد شد و پس از حدود دو هفته تعطیلی دوباره رقابت‌ها از سر گرفته می‌شود در غیر این صورت تا تعطیلات نیم فصل در پایان دور رفت آغاز می‌شود.

امسال نیز رقابت‌ها در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار می‌شود و در مرحله مقدماتی تیم‌ها به صورت دوره‌ای در دو بازی رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند و در پایان هشت تیم برتر جدول رده‌بندی به صورت ضربدری با هم رقابت می‌کنند.

مرحله اول پلی‌آف به صورت دو از سه برگزار خواهد شد و در مرحله بعد چهار تیم برتر در تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی برای تعیین مقام‌های اول تا چهارم با هم پیکار می‌کنند که این مسابقات نیز به صورت دو از سه خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی 25 اسفند ماه امسال نیز قهرمان لیگ برتر والیبال مردان در سال 1392 تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/86012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول