اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

واگذاری 30 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری 30 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

واگذاری 30 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد گفت: واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارتقای سطح تولید و ایجاد اشتغال در استان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: در شش ماه نخست سال‌ جاری 30 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

وفایی‌نژاد بیان داشت: به منظور حمایت از بخش صنعت و تولید، سرمایه‌گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد در مدت معین نسبت به ساخت و بهره‌برداری واحد تولیدی اقدام کنند از تخفیفات و مشوق‌های ویژه این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

وفایی‌نژاد با تأکید بر اینکه قرارداد واحدهای صنعتی راکد، فسخ و زمین این واحدها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازپس گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره به دنبال جذب سرمایه‌گذار، تقویت واحدهای تولیدی، صنعتی، افزایش تولید و اشتغال در سطح استان بوده و با فسخ قرارداد زمین‌های راکد و غیرفعال بستر را برای حضور سرمایه‌گذاران جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم بوده و سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از خدمات این شرکت در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی شامل آب، برق، گاز، مخابرات و جاده دسترسی می‌توانند در تولید و رشد صنعت استان نقش مؤثری را ایفا کند.

وفایی‌نژاد افزود: در شش ماه نخست سال جاری 30 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شد، این در حالی است که در شش ماهه نخست سال گذشته 17 هکتار زمین صنعتی واگذار شده است و بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشتیم.

وی بیشترین زمین واگذار شده برای سرمایه‌گذاری را در شهرک‌های صنعتی بابلسر، جویبار، سلمانشهر، لاله‌آباد بابل و رستم‌کلا قائمشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول