اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه شهید باهنر کرمان صورت می‌گیرد

رونمایی از انیمیشن ATO با حضور حسن عباسی

انیمیشن آتو روز دوشنبه طی مراسمی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان به همراه سخنرانی حسن عباسی رونمایی می‌شود.

رونمایی از انیمیشن ATO با حضور حسن عباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، انیمیشن «آتو» طی مراسمی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و قرارگاه سایبری 702 در تالار وحدت این دانشگاه رونمایی می‌شود.

این مراسم که در ساعت 13 روز دوشنبه این هفته برگزار می‌شود با سخنرانی حسن عباسی همراه است.

همچنین حسن عباسی ساعت 18 روز دوشنبه در سالن شهید قطب‌الدینی واقع در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان با موضوع پسرکُشی در قاموس رستم و ابراهیم (ع) به سخنرانی می‌پردازد.

به گزارش فارس، انیمیشن ایرانی «آتو» (ATO) با عنوان «سربازان بین‌المللی» توسط شرکت فراسوی ابعاد در کرمان ساخته شده است و با نگاه کُمیک به دروغ‌گویی‌های آمریکا پیرامون تروریسم، شکست این کشور از جمهوری اسلامی ایران در ماجرای تسخیر پهپاد RQ170 توسط ایران و اعطای تسلیحات شیمیایی آمریکا به تروریست‌های خارجی سوریه می‌پردازد.

آتو، داستان گروهی از سربازان بین‌الملل است که برای نجات دنیا توسط سران کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل می‌شود، در این مجموعه که در 10 قسمت پنج دقیقه‌ای تولید شده است، موضوعات سیاسی روز دنیا در قالب طنز مطرح می‌شود.

پهپادهای آمریکایی به دام افتاده در تور اطلاعاتی ایران، بحران‌های اقتصادی جهان، بحران سوریه و پیش‌بینی‌های نوسترآداموس از جمله موضوعات این انیمیشن هستند.

تهیه‌کننده این انیمیشن فرهاد امین‌زاده، کارگردان آن عباس عسکری و سایر عوامل پروژه شامل محمدحسین صادقی مدیر پروژه‌، محمد مظفری طراح، مجتبی خیری، سبحان خلیل‌یزدی، مسلم ایرانمنش انیماتورها،‌ فرزاد شکفته دینامیک و اِنکلود، فرشاد امین‌زاده لی‌اوت و لوکیشن و علی متصدی مدل‌ساز هستند.

انتهای پیام/80028/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول