اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت:

بانگ وحدت از مناره‌های مساجد شیعه و اهل‌ سنت بلند شود

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت گفت: بانگ وحدت باید از مناره‌های مساجد شیعه و اهل ‌سنت بلند شود.

بانگ وحدت از مناره‌های مساجد شیعه و اهل‌ سنت بلند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان امروز در مراسم افتتاح مسجد جامع اهل‌سنت روستای «چاهو» با اشاره به ضرورت وحدت شیعه و اهل‌ سنت اظهار داشت: بانگ وحدت و یکپارچگی باید از منبرها و مناره‌های مساجد شیعه و اهل‌ سنت بلند شود.

وی با اشاره به تأکید نظام جمهوری اسلامی در خصوص حفظ وحدت و یکی بودن حق هر مسلمان در ایران بدون توجه به مذهب یا قومیت خاص، افزود: در نظام اسلامی فرقی بین شیعه و اهل ‌سنت نیست و طبق قانون اساسی هر دو گروه از حقوق مساوی بهره‌مند هستند.

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت با اشاره به تأسیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌ سنت در تمام استان‌های اهل‌سنت‌نشین توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وجود نمایندگان اهل ‌سنت در مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس جمهور در امور اهل‌سنت، بیان داشت: این نمونه‌ها همه حاکی از توجه خاص نظام جمهوری اسلامی به برادران اهل ‌سنت و تلاش در خدمات‌دهی مناسب به این بزرگواران است.

لبخندان با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص منع قاطع توهین به مقدسات اهل ‌سنت، ابراز کرد: توهین به مقدسات مسلمانان چه شیعه و چه سنی از طرف مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی محکوم است.

وی در پایان با بیان اینکه زبان تفرقه‌انگیز زبان شیطان است، متذکر شد: هر زبانی دم از تفرقه، توهین و تضعیف مسلمانان بزند، زبان شیطان است، چراکه برخلاف آموزه‌های قرآن و اسلام که تأکید بر وحدت دارد، حرف می‌زند.

انتهای پیام/2310/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول