اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح دادرس در بیش از 200 مدرسه استان بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر از اجرای طرح دادرس در بیش از 200 مدرسه استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح دادرس در بیش از 200 مدرسه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبانزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه زنگ ایمنی مدارس در بوشهر اظهار داشت: هلال‌احمر زمینه مشارکت جوانان در امورات عام‌المنفعه را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: اعضای جمعیت هلال‌احمر در زمان حوادث طبیعی بدون ادعا وارد عمل شده و به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند ضمن اینکه آموزش‌های لازم هم دیده‌اند.

مدیرعامل هلال‌احمر بوشهر با اشاره به طرح دادرس گفت: طرح دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در بیش از 200 مدرسه استان اجرا می‌شود و در قالب این طرح دانش‌آموزان آموزش‌های لازم برای مقابله با خطرات حوادث طبیعی را فرا می‌گیرند.

شعبانزاده در ارتباط با برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اظهار داشت: برگزاری مانور امدادی با همکاری اعضاء کارگروه امداد و نجات، برپایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات امداد و نجات، نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای اقشار مردم و دوره‌های آموزشی تربیت مدرس امدادی‌بخشی از برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله در بوشهر است.

انتهای پیام/66006/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول