اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان تاکید کرد

نبود حاشیه و مدال‌آوری دلایل اصلی حمایت ماهان از تیراندازی با کمان

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: عدم وجود حاشیه در رشته تیراندازی، شخصیت و وقار قابل ملاحظه بازیکنان این رشته و مدال‌آوری زیاد از اصلی‌ترین دلایل باشگاه ماهان برای حمایت از رشته تیراندازی با کمان است.

نبود حاشیه و مدال‌آوری دلایل اصلی حمایت ماهان از تیراندازی با کمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان دقایقی قبل با مینو عابدی و روزبه نظریان ملی‌پوشان اصفهانی عضو باشگاه فولاد ماهان که در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال شدند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا ساکت در این دیدار با ابراز خرسندی از مدال آوری عابدی و نظریان اظهار کرد: عدم وجود حاشیه در رشته تیراندازی، شخصیت و وقار قابل ملاحظه بازیکنان این حوزه، اولویت بالای این رشته در سند جامع اداره ورزش و جوانان استان و کسب مدال‌های بین المللی از جمله دلایل حمایت فولاد ماهان از این رشته ورزشی است.

وی با تاکید بر دغدغه‌های منطقی تمامی دست اندرکاران حوزه ورزش، ضرورت حمایت از باشگاه‌های خصوصی و تدوین نظام جامع باشگاه داری را امری جدی دانست و از خبر حمایت باشگاه فولاد ماهان از رشته تیراندازی با کمان خبر داد.

مدیرعامل با اشاره به مدال‌آوری مینو عابدی در این مسابقات خطاب به وی بیان کرد: تلاش شما بانوی ایرانی به عنوان ورزشکاری مسلمان با رعایت موازین اسلامی و آقای نظریان به عنوان پرورش یافته ورزش اصفهان مایه شادمانی کلیه دست اندرکاران و موجبات تقدیر و تشکر را ضروری می‌سازد.

به گزارش فارس، باشگاه فولاد ماهان سپاهان با تاسیس نخستین آکادمی تیراندازی با کمان در سطح کشور نشان داد عزم جدی در پرورش استعداد های بومی استان دارد.

در این دیدار که با حضور حمیدرضا ساکت رئیس هیئت تیراندازی با کمان کشور برگزار شد، مینو عابدی و روزبه نظریان با تشکر از حمایت‌های باشگاه فولاد ماهان سپاهان و شخص محمدرضا ساکت از رشته محبوب تیراندازی با کمان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را در حوزه این ورزش عنوان کردند.

در پایان این دیدار از محمدرضا ساکت با اهداء هدایایی به عنوان یادبود از این ورزشکاران اصفهانی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول