اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم انجام می‌شود

میزبانی مقاومت قم از مرحله سوم لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور

رقابت‌های مرحله سوم از مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه مقاومت قم برگزار می‌شود.

میزبانی مقاومت قم از مرحله سوم لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان دیدارهای هفته سوم از مسابقات لیگ تیراندازی دسته دوم باشگاه‌های کشور روز جمعه 12 مهر ماه به میزبانی باشگاه مقاومت قم به انجام می‌رسد.

این در حالی است که در فصل جاری رقابت‌های دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور تیم‌های هیئت تیراندازی قم، مقاومت قم، هیئت کرمان، هیئت خراسان رضوی و هیئت فارس حضور دارند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دو تیم راهی لیگ دسته اول تیراندازی کشور شوند.

بعد از برگزاری دوره‌های اول و دوم به میزبانی هیئت فارس و هیئت کرمان، مرحله سوم به میزبانی مقاومت قم روز جمعه 12 مهر ماه در سالن تیراندازی شهید محمد سلیمانی مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم برگزار می‌شود.

در رقابت‌های این هفته تیم‌های قمی حاضر در لیگ یعنی مقاومت و هیئت قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند و دیگر دیدار مهم را تیم‌های هیئت کرمان و خراسان رضوی برگزار می‌کنند، ضمن اینکه تیراندازان هیئت فارس در این هفته با قرعه استراحت رو به رو هستند.

در ترکیب تیم هیئت تیراندازی قم در این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی علی‌اصغر کلهر، میثاق باقری و حامد غرباقی حضور دارند، ضمن اینکه در رشته تپانچه بادی نیز امیرحسین متوسل، علی محمدی و محمد مهره‌ساز حضور دارند و با حریفان مسابقه می‌دهند.

مربیان این تیم جواد متقیان‌نژاد و حسن مهره‌ساز هستند، ضمن اینکه تیم مقاومت قم نیز با مربیگری کریم حیدری و ترکیبی از تیراندازان بومی در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته است در حالی که در جدول رده‌بندی هر دو تیم فعلا در مکان‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

رقابت‌های هفته اول در شیراز به انجام رسید و دو نماینده قم یعنی تیم‌های هیئت تیراندازی و مقاومت قم با حریفان پیکار کردند و هیئت تیراندازی و مقاومت قم برابر حریفان خود موفق به کسب پیروزی نشدند.

در هفته دوم که میزبان آن هیئت تیراندازی کرمان بود، تیم هیئت تیراندازی قم استراحت کرد و باشگاه مقاومت قم دیداری حساس را برابر میزبان برگزار کرد و مغلوب شد و حالا باشگاه مقاومت در هفته سوم میزبان دیگر رقبای خود است.

رقابت‌های هفته پایانی از مسابقات امسال لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور روز اول آذر ماه به میزبانی تیم شرکت گاز خراسان رضوی به انجام می‌رسد و مقاومت قم با هیئت فارس و هیئت تیراندازی قم با هیئت کرمان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول