اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان:

قهرمان سه‌ماده لیگ برتر تیراندازی با کمان می‌شویم

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: به طور حتم قهرمان سه ماده لیگ برتر تیراندازی با کمان می‌شویم.

قهرمان سه‌ماده لیگ برتر تیراندازی با کمان می‌شویم

مصطفی حبیبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از استان اصفهان دو نفر و از فولاد ماهان نیز هفت نفر در رقابت‌های تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه روزبه نظریان از اصفهان در این رقابت‌ها توانست عنوان سوم تیمی را کسب کند، ادامه داد: مینو عابدی از اصفهان نیز موفق شد در این مسابقات رتبه سوم انفرادی، دوم تیمی و دوم میکس تیم شود.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان تصریح کرد: هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان به دلیل بی‌پولی تاکنون نتوانسته برنامه‌های خودش را به مرحله اجرا دربیاورد.

وی افزود: ساختمان این هیئت در ورزشگاه کوثر ملک‌شهر که در حال ساخت بود در انتظار تکمیل بودجه است تا کار ساخت فاز دوم نیز آغاز شود.

حبیبیان تاکید کرد: قول‌هایی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و مجمع خیران ورزش‌یار برای تکمیل این پروژه نیمه تمام داده شده، انجام نگرفته است.

وی با اشاره به تیراندازان این باشگاه ادامه داد: ورزشکارانمان در این رشته مشغول تمرین هستند و این هفته نیز در قزوین هفته چهارم مسابقات کامپوند دور برگشت بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان گفت: هفته هشتم ریکرو آقایان و هفته چهارم ریکرو بانوان نیز برگزار می‌شود که در این ماده در هر دو قسمت در صدر جدول قرار داریم.

وی اظهار کرد: در کامپوند بانوان نیز در صدر جدول قرار داریم و تنها در کامپوند آقایان است که عنوان سومی جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار داریم.

حبیبیان افزود: به طور حتم در سه ماده کامپوند و ریکرو بانوان، و ریکرو آقایان عنوان قهرمانی لیگ را کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول