اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کشتی خونه به خونه بابل:

تیم کشتی بابل از مدعیان قهرمانی لیگ است

سرپرست تیم کشتی خونه‌به‌خونه بابل گفت: با جذب بهترین کشتی‌گیران داخلی و خارجی، از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از لیگ هستیم.

تیم کشتی بابل از مدعیان قهرمانی لیگ است

علی اعظم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: تیم خونه‌به‌خونه بابل در فصل جاری لیگ برتر کشتی آزاد کشور با حمایت مالی مدیریت باشگاه و با جذب بهترین و باسابقه‌ترین کشتی‌گیران می‌تواند از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشن دوبنده تیمش تصریح کرد: جشن دوبنده تیم کشتی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و کشتی‌گیران در تالار بزرگ شهر بابل هر چه باشکوه‌تر برگزار شد.

سرپرست تیم خونه‌به‌خونه بابل با اشاره به آغاز تمرینات این تیم برای حضور در لیگ افزود: برای حضور قدرتمندانه در لیگ تمرینات این تیم از امروز به مدت سه روز با حضور تمامی کشتی‌گیران جذب شده در بابل برگزار می‌شود.

خلیل‌پور درباره کشتی‌‌گیران تیمش گفت: مهران رضازاده، فرهاد جلالی در وزن 55 کیلوگرم، عباس دباغی، بهنام احسان‌پور در 60 کیلوگرم، مهدی تقوی، محمد نادری و مرتضی گودرزی در 66 کیلوگرم، صادق گودرزی، حسن طهماسبی در 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، میثم مصطفی جوکار در 84 کیلوگرم، عبدالسلام گادیسوف(روسیه)، حامد طالبی زرین کمر و جعفر دلیری و طاها آلگول(ترکیه)، سیدساجد جلالی و سیدرضا موسوی به عنوان کشتی‌گیران جذب شده تیم خونه‌به‌خونه بابل در فصل جاری هستند.

وی با اشاره به کادر فنی بسیار قوی تیمش در این مسابقات اظهار داشت: تیم خونه‌به‌خونه بابل با سرمربی‌گری رضا یزدانی و با کمک‌های محمود اسماعیل‌پور و سعید نیستانی پا به ابن رقابت‌ها می‌گذارد.

به گزارش فارس، در مراسم جشن دوبنده تیم کشتی خونه‌به‌خونه بابل، امامعلی حبیبی اسطوره کشتی جهان، محمد مهدوی فرماندار بابل، فرهاد عسگری شهردار بابل، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان، هاشم جمشیدپناه معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان، بیژن قاسم‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، اکبر طهماسبی رئیس اسبق کشتی داوران فدراسیون اکبر فیض کارشناس کشتی و فرشادپیوس مدیر فنی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل حضور داشتند.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول