اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

هزینه‌های مرتبط با سلامت باید در اولویت پرداخت باشند

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در پرداخت هزینه‌های سلامت باید اولویت‌بندی کرد، گفت: هزینه‌های مرتبط با سلامت مردم باید در اولویت پرداخت باشند تا مشکلی در روند خدمات این حوزه پیش نیاید.

هزینه‌های مرتبط با سلامت باید در اولویت پرداخت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی صالحی صبح امروز در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، رسالت دست‌اندرکاران حوزه سلامت را سنگین و حیاتی خواند و اظهار کرد: رضایت نیروی انسانی در هر سیستمی موجب ارتقای سطح خدمات و بهبود کارایی و بهره‌وری آن سازمان خواهد شد.

مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: پرداخت بدون تبعیض همراه با رعایت قانون و رعایت اولویت‌ها می‌تواند تا حد زیادی نارضایتی‌های ناشی از تقسیم و توزیع را در سیستم مالی به حداقل برساند.

صالحی ادامه داد: نظم در سیستم مالی حرف اول را می‌زند به طوری که نباید به بهانه کمبود اعتبارات، پرداخت هزینه‌های ضروری را به تاخیر بیندازیم و سندهای مالی را انباشته کنیم.

وی اولویت‌بندی را از دیگر ویژگی‌های کاری در سیستم مالی دانست و بیان کرد: هزینه‌های مرتبط با سلامت مردم باید در اولویت پرداخت باشند تا مشکلی در روند خدمات این حوزه پیش نیاید.

وی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان چرام خواست تا هزینه‌های پرسنلی و دارویی را اولویت‌بندی کنند تا در هزینه‌های ضروری مرتبط با سلامت مردم خللی ایجاد نشود.

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به‌روز بودن هزینه‌ها و عدم انباشته شدن سندها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در نظام نوین مالی ریزترین هزینه‌ها نیز به صورت متمرکز ثبت می‌شود و در مرکز قابل مشاهده است.

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی گفت: شبکه‌های بهداشت و درمان و همه واحدهای تابعه این دانشگاه باید با نظام نوین مالی هماهنگ باشند.

مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه باید در پرداخت اضافه کاری‌ها، افراد اهل کار و خدمت به حق خود برسند، گفت: رضایت نیروی انسانی در حوزه سلامت، افزایش کمی و کیفی خدمات این حوزه را در پی دارد.

به گزارش فارس در جریان این سفر مدیر امور مالی به حوزه کهگیلویه، چرام و چاروسا مشکلات مالی آن‌ها بررسی و برای رفع آن‌ها مساعدت‌های مالی لازم انجام شد.

پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال به مراکز بهداشتی و درمانی قلعه دختر، جاورده، قلعه رئیسی و دیشموک، پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان دهدشت و پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان چرام بخشی از دستاوردهای مالی این سفر بوده است.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول