اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قاهره: تصمیم واشنگتن برای تعلیق کمک‌ها به مصر اشتباه بود

سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که تصمیم مقامات آمریکایی برای تعلیق بعضی از کمک‌های نظامی به مصر هم از لحاظ محتوا هم از لحاظ زمانبندی تصمیمی اشتباه بوده است.

قاهره: تصمیم واشنگتن برای تعلیق کمک‌ها به مصر اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «بدر عبدالعاطی» سخنگوی وزارت خارجه مصر تأکید کرد که تصمیم مقامات آمریکایی برای تعلیق بعضی از کمک‌های نظامی به مصر هم از لحاظ محتوا و زمانبندی تصمیمی اشتباه بوده است.

وی افزود: مصر در حال حاضر با حملات تروریستی مقابله می‌کند بنابراین این اقدام واشنگتن پرسش‌هایی را درباره تعهد‌های ایالات متحده در آینده درباره حمایت از برنامه امنیتی مصر مطرح می‌کند.

وی همچنین تأکید کرد که مصر اجازه نخواهد داد که هیچ طرفی در امور داخلی این کشور دخالت کند و اجرای نقشه راه مصر اقدامی است که تنها مربوط به مردم این کشور است و تحت تأثیر اقدامات خارجی از جمله تصمیم واشنگتن قرار نخواهد گرفت.

عبدالعاطی افزود که مصر همچنان به حفظ روابط خود با واشنگتن پایبند است و گفت: درخواست برخی طرف‌های داخلی برای صرف نظر کردن از کمک‌های آمریکایی و لغو معاهده صلح با اسرائیل غیر منطقی است زیرا  کمک‌های آمریکا تنها بخشی از روابط دو کشور را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول