اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال البدر بندر کنگ:

روی اشتباهات خودمان نتیجه را واگذار کردیم

سرمربی تیم فوتبال البدر بندر کنگ پس از شکست تیمش مقابل سایپا شمال گفت: روی اشتباهات خودمان نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم.

روی اشتباهات خودمان نتیجه را واگذار کردیم

فریدون حردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در فصل جاری بازیکنان جوان خوبی جذب و روانه لیگ کردیم که به مرور زمان به آینده تیم خوش‌بین هستم.

وی تصریح کرد: بازیکنانم در نیمه دوم انتظارات کادر فنی را روی اشتباهات خود برآورده نکردند که سبب خوردن چند گل از حریف شدند.

سرمربی تیم فوتبال البدر بندر کنگ درباره حریفش افزود: تیم سایپا شمال بازیکنان جوان و بومی خوبی جذب کرد که با بازی خوبی که مقابل ما انجام داد اگر این بازی‌ها در آینده هم این گونه باشد، می‌تواند به نتایج خوبی برسد.

حردانی درباره قضاوت داور این بازی گفت: داور این بازی مشکل خاصی نداشت اما بازیکنان و کادر فنی حریف مدام از نحوه قضاوت داوری اعتراض می‌کردند که داور را وادار کنند تا به نفع آنها سوت بزند.

وی در پایان از موقعیت گل بازیکنانش در این بازی خبر داد و افزود: در بازی مقابل سایپا شمال بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را به خوبی ندانستند اما تیم میزبان نهایت استفاده را در زدن گل‌ها داشت.

به گزارش فارس، تیم البدر بندر کنگ از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان چهار بر یک مغلوب میزبان خود سایپا شمال در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری شد.

انتهای پیام/86005/ح/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول