اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن اخگر:

دیدار امروز در بالاترین سطح هندبال ایران برگزار شد

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: دیدار مس کرمان با ثامن الحجج مشهد (ع) در بالاترین سطح از کلاس هندبال ایران برگزار شد.

دیدار امروز در بالاترین سطح هندبال ایران برگزار شد

محسن اخگر عصر امروز پس از پایان دیدار تیمش برابر ثامن‌الحجج (ع) مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این مسابقه در‌ بالاترین ‌سطح از کلاس هندبال ایران برگزار شد، دو تیم در اغلب دقایق مسابقه با برنامه‌ بازی کردند و بازی سرعت خوبی داشت.

وی افزود: امروز روز خوب بچه‌های مس بود، بازیکنان تیم تمام نکات فنی مد‌نظر من را در زمین اجرا کردند و با غلبه بر تیم پر مدعای مشهدی امتیاز فوق‌العاده مهم و حیاتی این دیدار را به دست آوردند.

اخگر خاطر نشان کرد: این تیم با ‌شرایط و سیاست‌های‌ مدیریت سابق باشگاه مس بسته شد‌ و در واقع با توجه به کمبود اعتبارات و میزان بودجه‌ از سوی مسئولان سابق برای تیم هندبال این تیم ساماندهی شد.

وی ابراز داشت: امیدوارم بازیکنان‌ تلاش مضاعفی که در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند در سایر مسابقات نیز نشان دهند‌.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان افزود: این پیروزی تاثیرگذار علاوه بر افزایش روحیه بازیکنان، جایگاه تیم را در جدول مستحکم‌تر می‌کند.

اخگر گفت: پیروزی بر تیم قدرتمند ثامن مشهد یکی از بهترین نتایج تیم در چند هفته اخیر بود، امیدوارم در ادامه این موفقیت‌ها تحقق یابد.

به گزارش فارس، تیم هندبال صنعت مس کرمان در پایان هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب شش پیروزی و دو شکست‌ 12 امتیازی است و در جمع بالانشینان لیگ هندبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/80011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول