اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یادواره گمنامان پرنام گرگان:

پاسدار حقیقی ارزش‎های اسلامی در عرصه‎های مختلف باشیم

دبیر دوازدهمین یادواره 70 شهید گمنام خیابان ایرانمهر گرگان گفت: همه باید پاسدار حقیقی ارزش‎های دینی و اسلامی در عرصه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... باشیم.

پاسدار حقیقی ارزش‎های اسلامی در عرصه‎های مختلف باشیم

ابوالفضل خسروی در حاشیه دوازدهمین یادواره 70 شهید گمنام خیابان ایرانمهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حقیقتی که بر آینده تاریخ و جامعه حمکفرما است از همان خطری است که از سرانگشت شهدا عبور کرد و راهی که شهدا انتخاب و از آن عبور کردند با نثار جانشان جاودانه شد.

وی با بیان اینکه شهدا برای سعادت بشریت در خط مقدم گام نهادند، تصریح کرد: تلاش برای نجات جان انسان‎ها همان راه روشنی است که شهیدان به زیبایی به تصویر کشیدند که تجدیدکننده این راه امام راحل بودند.

دبیر دوازدهمین یادواره 70 شهید گمنام خیابان ایرانمهر عنوان کرد: دشمنان از طریق بمب‎های تبلیغاتی سعی در انحراف مسلمانان به ویژه جوانان دارند اما حرکت ایمانی مردم در عرصه‎های مختلف نشان می‎دهد راه پرافتخار شهدا تداوم دارد.

خسروی با اشاره به سخنان شهید آوینی در خصوص شهید و شهادت اظهار داشت: پندار ما این است که شهدا رفته‎اند و ما مانده‎ایم اما حقیقت این است که زمانه ما را با خود برده و شهدا مانده‎اند.

وی با بیان اینکه مسلمان هیچگاه ذلت را نمی‎پذیرد، یادآور شد: مسلمانان برای حفظ ارزش‎ها و اعتقاداتشان، شهادت را با آغوش باز استقبال می‎کنند و برگزاری یادواره شهدا نکوداشتی برای دلاورمردی‎های کسانی است که به ندای امامشان لبیک گفتند.

دبیر دوازدهمین یادواره 70 شهید گمنام خیابان ایرانمهر افزود: خونی که پای دین‎مداری و ولایت‌محوری ریخته شد نباید هیچگاه پایمال شود، مردم ما قدردان خون پاک شهدا هستند. 

دوازدهمین یادواره 70 شهید گمنام خیابان ایرانمهر در مسجد حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت بزرگداشت «گمنامان پرنام» در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول