اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی:

بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 320 واحد مسکونی بنا می‌کند

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به اقدامات این موسسه در استان کهگیلویه و بویراحمد و در مناطق محروم به‌ویژه منطقه زیلایی اشاره کرد و گفت: تعداد 320 واحد مسکونی را تاکنون در دست اقدام داشته‌ایم که 220 خانه را تحویل داده‌ایم.

بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 320 واحد مسکونی بنا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرعامل، هیئت مدیره و مسئولان و خیرین همکار با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی صبح امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا امیرحسین رستمی مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی اظهار داشت: تعداد 10 موسسه خیریه به سفارش و تاکید مقام معظم رهبری در 10 استان ماموریت پیدا کردند تا با کار جهادی ماموریت‌های امدادی را تداوم بخشند.

وی در ادامه عنوان کرد: این بنیاد به نمایندگی از یک میلیون خیر کار خود را به صورت جهادی و برای کمک هر چه بیشتر به محرومین و مستضعفین انجام می‌دهد.

رستمی به اقدامات بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد و در مناطق محروم به‌ویژه منطقه زیلایی اشاره کرد و گفت: تعداد 320 واحد مسکونی را تاکنون در دست اقدام داشته‌ایم که 220 خانه را تحویل داده‌ایم و 110 واحد دیگر اکنون پیشرفت فیزیکی 85 درصدی دارند.

رستمی با بیان این‌که همه باید دست در دست هم و با گوش فرا دادن به منویات مقام معظم رهبری در پی رفع محرومیت از استان‌ها باشیم با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید این قضیه به جد پی‌گیری شود.

وی افزود: تا آن‌جا که ما شنیده و دیده‌ایم برخی مصوبات سفر رهبری که مربوط به سال‌های نیمه دهه هفتاد است هنوز در استان اجرایی نشده و اگر شده به کندی پیشرفت دارد که چندان زیبنده نیست.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در همین خصوص تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری در آینده سفری به استان داشته باشند چه جوابی خواهیم داشت و به همین خاطر از مسئولان و استاندار می‌خواهیم تا در این خصوص فکری کرده و راه‌حلی ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بنیاد اقدامات خود در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را به جد پی‌گیری می‌کند و در آینده نیز با همت و درایت اعضای هیئت مدیره خبرهای خوش بیشتری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول