اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 120 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 120 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در کنگان خبر داد.

برگزاری 120 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی کنگان با اشاره به برگزاری مراسمات روز عرفه اظهار داشت: عرفه از کلمه عرف به معنای معرفت و شناخت آمده و مهم‌ترین علتی که برای نامگذاری آن می‌توان ذکر کرد، توجه دادن مومنان به ذات اقدس الهی و نعمت‌های فراوانی است که از جانب خداوند به بندگان ناسپاسش اعطا شده است.

وی افزود: انسان موجودی پر مشغله، کم توجه و فراموش‌کار است و دعای روز عرفه همه نعمت‌هایی را که خداوند به بندگانش عطا کرده، به آنها گوشزد می‌کند تا به یاد داشته باشند که چقدر مرهون الطاف خداوند هستند و چقدر بندگان در اعمال بیهوده  خود سر در گمند و خداوند را از یاد برده‌اند

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: انس با خدا، اعتمادبه نفس، ایجاد تعادل و آرامش، افزایش قدرت تحمل در مقابل مشکلات، رهایى از وابستگى‌هاى مادى و دنیوی، پایین‌آمدن از مرکب غرور و خودخواهی، مشخص شدن ارزش انسان و آموزش‌هاى اخلاقى و اجتماعى از دستاوردهاى ارزشمند دعاها به ویژه مناجات‌هاى روز عرفه است.

اهرمی ابراز داشت: به منظور برگزاری دعای عرفه با امام جمعه و فرماندار کنگان رایزنی و هماهنگی لازم انجام شده و این برنامه باشکوه سه شنبه 27 مهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 120 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در کنگان خبر داد و اضافه کرد: در ایام اعیاد قربان و غدیر بیش از 120 ویژه‌برنامه فرهنگی و دینی با کیفیت مطلوبی در شهرستان برپا می‌شود.

اهرمی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال زیر سئوال بردن معنویت و اخلاق اسلامی هستند باید نسبت به گسترش مبانی اسلامی در جامعه اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول