اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان:

فارس پیشانی نظام در منطقه کردستان است/ فارس زبان گویای نظام است

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر کردستان گفت: فارس نماد و پیشانی نظام در منطقه است و خبرنگاران این رسانه باید بدانند که از جهات مختلف رصد می‌شوند.

فارس پیشانی نظام در منطقه کردستان است/ فارس زبان گویای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در همایش استانی خبرگزاری فارس که با حضور مدیرکل استان‌های این خبرگزاری در سنندج، برگزار‌ شد، اظهار کرد: فارس نماد و پیشانی نظام در منطقه است، لذا خبرنگاران و فعالین این خبرگزاری باید تصور این را داشته باشند که از سوی دیگران رصد می‌شوند.

وی افزود: خبرنگاران این رسانه باید در مجامع و جلساتی که حضور پیدا می‌کنند در نحوه برخورد، پوشش و رفتار الگویی برای دیگران باشند تا خدای ناکرده بهانه‌ای دست معاندان نظام ندهند.

وی با بیان اینکه خبر و خبرنگاری کاری تخصصی است و صحبت کردن در این مورد نیاز به داشتن اطلاعت تخصصی‌ دارد، گفت: در مجموع رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم رسالت‌های خطیر و تاثیرگذاری فراوانی در جامعه دارند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: اگر رسانه‌ها و جراید ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر کار خود را پیگیری نمایند بدون شک مسیر تعالی و پیشرفت جامعه هموارتر خواهد شد.

الله‌مرادی افزود: اگر اصحاب رسانه حرکت خود را بر اساس مچ‌گیری و تخریب‌های بی‌مورد از افراد تعریف کنند، یقین داشته باشند که انتهای مسیر آنها بیراهه است.

وی نقش خبرنگاران در جامعه را به نقش چشم در بدن انسان تشبیه کرد و گفت: چشم هر چیزی را آنچنان که هست بدون کم و یا اضافه نشان می‌دهد خبرنگاران نیز باید در بیان نقاط ضعف و مثبت موجود مانند چشم عمل کنند.

وی افزود: اگر اصحاب رسانه در هر جامعه‌ای مشکلات را همانگونه که هست بیان کنند، مسیر رفع این مشکلات هموار می‌شود.

وی از خبرنگاران به عنوان بهترین و متخصص‌ترین مشاوران برای مسئولین در جامعه‌ ‌نام برد و گفت: خبرنگاران نباید تنها به دلیل منافع شخصی و گرفتن برخی مزایا از بیان واقعیت‌های موجود در جامعه غافل شوند.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان افزود: رسالت اصلی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران خبرگزاری ارزشی فارس بیان واقعیت‌ها و دفاع از ارزش‌های نظام است.

الله‌مرادی تصریح کرد: بیان دیدگاه‌های نظام به ویژه مقام معظم رهبری که همواره با هوشیاری و موضع‌گیری‌ها درست مسیر را ترسیم می‌کنند از جمله رسالت‌های خطیر خبرنگاران در نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اصحاب رسانه ما بدون حب و بغض در راستای انجام رسالت خود گام بردارند و واقعیت‌ها را آنچنان که هست بیان کنند بزرگترین معروف را انجام داده‌اند.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان تصریح کرد: در مجموع عملکرد خبرگزاری فارس در استان کردستان قابل تقدیر است.

الله‌مرادی افزود: شاید برخی از مسئولان نحوه اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس را به دلیل ضعف‌هایی که دارند در این استان برنتابند، اما مجموعه تلاش‌گر این رسانه صادقانه و دلسوزانه تلاش و حرکتشان را در مسیر نظام ترسیم کرده‌اند.

وی گفت: این رسانه به دلیل اینکه واقعیت‌ها و حرف‌های مردم را بر اساس آنچه که هست بیان می‌کند در دل اقشار مختلف مردم جا باز کرده و تاثیرگذاری زیادی در جامعه دارد.

الله‌مرادی تصریح کرد: با توجه به اعتماد و اقبال مردمی که از خبرگزاری فارس وجود دارد، انتظار داریم با ارائه راهکارهای مناسب زمینه پذیرش بیش از پیش این نهاد در سطوح مختلف جامعه فراهم شود.

فارس زبان گویای نظام است

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از خبرگزاری فارس به عنوان زبان گویای نظام نام برد و اظهار کرد: باید این زبان گویا را به سمت و سویی هدایت کرد که به تمام مباحث و مسائل بپردازد.

الله‌مرادی تصریح کرد: گسترش حیطه فعالیت‌های این خبرگزاری به ویژه در سطح روستاها نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مسئولان این رسانه ارزشی قرار گیرد.

به گفته وی، خبرگزاری فارس به دلیل اثرگذاری و قابل استفاده بودن می‌تواند نقش مهمی در تنویر افکار عمومی داشته باشد از این رو گسترش بیش از پیش فعالیت آن نیازی ضروری است.

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان در پایان با بیان اینکه نباید اثرگذاری خبرگزاری فارس تنها به شهرها خلاصه شود، گفت: در استان همچون کردستان باید حضور این خبرگزاری در دورترین روستاها نیز امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول