اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

نسل سوم فوتبال اردبیل پرفروغ‌تر است

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: نسل سوم فوتبال استان اردبیل نسلی توانمند همراه با استعدادهای ناب و بی‌بدیل است که در آینده فوتبال این کشور می‌درخشند.

نسل سوم فوتبال اردبیل پرفروغ‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در مراسم انعقاد قرارداد باشگاه پرسپولیس با نابغه فوتبال اردبیل اظهار داشت: ما از رویانیان که مرد میادین جنگ و مدیریت در نظام اسلامی است و کارنامه قابل قبولی را در عرصه‌های مختلف دارد، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با نگاه اخلاق‌محورانه در فوتبال بتوانند با همراهی اسطوره فوتبال جهان در پرسپولیس موفق عمل کنند.

وی تصریح کرد: منش و شخصیت علی دایی باید به صورت منشوری در فوتبال ایران تنظیم و جمع‌بندی شده تا نسل‌های آینده از این منشور ارزشی اخلاقی و حرفه‌ای استفاده کنند.

نوتاش از حضور علی دایی در جلسه قدردانی کرد و ادامه داد: بنده از اصحاب رسانه، اهالی خبر و جراید قدردانی می‌کنم که همیشه یار و همراه فوتبال این استان هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود نسل اول فوتبال این استان را ظهور و بروز استعدادهای ارزشمند فوتبالی نظیر علی دایی به عنوان اسطوره فوتبال جهان اعلام کرد و یادآور شد: نسل دوم فوتبال این استان انصاری‌فرد، شیروند و بایرامی هستند که در حال حاضر در تیم‌های مختلف و تیم ملی بازی می‌کنند.

وی از حضور چهار فوتبالیست این استان در لیست تیم ملی بزرگسالان و امید کشورمان خبر داد و خاطرنشان کرد: ما دو بازیکن در تیم بزرگسالان و دو بازیکن در تیم ملی امیدهای زیر 26 سال دعوت شده به اردوی فوتبال کشورمان را داریم که امیدواریم همه این استعدادها موفق عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نسل سوم فوتبال این استان را ناب و دارای برجستگی‌های منحصر به فرد توصیف کرد و بیان داشت: ‌امیرحسین حاجی‌زاده و ده‌ها پدیده فوتبال دیگر از این استان در آینده در عرصه‌های ملی و جهانی می‌درخشند و ما امیدواریم با پشتوانه‌سازی بتوانیم فوتبال اردبیل را از رکودی که به آن دچار شده بود، خلاصی دهیم.

نوتاش با بیان اینکه فوتبال این استان از نبود اسپانسرهای قوی و پشتوانه سرانه مادر بی‌بهره است، گفت: علی‌رغم استعدادهای ناب فوتبالی به دلیل نبود کارخانه‌ها و صنایع بزرگ فوتبال این استان آنچنان جهشی نداشته اما امیدواریم با حمایت مدارس فوتبال و مسئولان بتوانیم در این زمینه توفیقی به دست آوریم.

وی از دعوت 30 بازیکن فوتبال این استان به تیم‌های ملی مختلف اعم از بزرگسالان، امیدها،‌ جوانان و نوجوانان خبر داد و افزود: ما امروز خوشحال هستیم که قرارداد امیرحسین با باشگاه بزرگ پرسپولیس منعقد می‌شود و بنده از روز اولی که سردار رویانیان تماس گرفتند تا مقدمات جذب این استعداد ناب فوتبال اردبیل به باشگاه پرسپولیس فراهم آید مشورت‌هایی را با مربیان و افراد مختلف انجام دادم و تلاش بر آن است تا با حضور علی دایی این استعداد رشد پیدا کرده و به شکوفایی برسد.

نوتاش در پایان تصریح کرد: در این قرارداد با رعایت حق و حقوق باشگاه و همچنین تأمین امکانات مختلف سعی می‌شود برخی از ایرادات جزئی برطرف شده و زمینه برای تحول جدی در این امر فراهم آید.

انتهای پیام/62001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول