اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم توجه جدی به مسئله غدیرشناسی در جامعه

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: باید با جدیت تمام به مسئله غدیر در جامعه پرداخته شود.

لزوم توجه جدی به مسئله غدیرشناسی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور بعدازظهر امروز در جمع مسئولان با اشاره به نزدیک بودن اعیاد قربان و غدیر خاطرنشان کرد: عید قربان و عید غدیر از بزرگترین و پاکترین اعیاد اسلامی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه ولایت نامگذاری شده است، گفت: این دو عید جایگاه ویژه‌ای در بین مسلمانان و شیعیان دارند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: عید غدیر به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مسلمانان مطرح است و ضرورت دارد با جدیت تمام به مسئله غدیر پرداخته شود.

وی تصریح کرد: باید بحث ولایتمداری روشن‌تر در بین آحاد مردم بیان شود و وظیفه همه ما اطلاع‌رسانی در این زمینه است.

نوری‌پور با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با گرامیداشت دهه ولایت، برنامه‌هایی در سطح شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری مسئولیت سنگینی به عهده همه قرار دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آوردند.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی در رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به تلاش دولت‌مردان در راستای رفع مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: دولت‌مردان به صورت شبانه‌روزی در مسیر رفع مشکلات و تلاش برای توسعه و تعالی روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/73001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول