اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

مردودین فتنه ‌در استان فارس دیگر جایگاهی ندارند‌

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: کسانی که گذشته سیاهی دارند به ویژه در فتنه 88 نقش داشته‌اند، تصور نکنند که اگر کسی رفت و دیگری آمد، زمینه برای اقدامات شوم آنان دوباره فراهم می‌شود.

مردودین فتنه ‌در استان فارس دیگر جایگاهی ندارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای سرباز که در سالن بزرگ ورزشی شهید دستغیب شیراز با حال و هوای جبهه‌های حق علیه باطل برگزار شد، اظهار داشت: حیثیت و آبرو و موجودیت ما در داخل و خارج از کشور در حقیقت مدیون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه در کنگره بزرگ سرداران و 14 هزار و 600 شهید گلگون‌کفن استان فارس وعده دادیم که یادواره شهدا به فراموشی سپرده نشود، بر همین اساس بزرگداشت 3 هزار و 500 شهید سرباز این استان را برگزار کرده‌ایم تا مدیران بدانند که عزت و اقتدار امروز ما با چه هزینه‌های گرانی به دست آمده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه از این شهدای سرافراز 600 شهید مربوط به شهر شیراز است و 100 شهید دیگر این استان نیز جاویدالاثر هستند و چشمان همگی ما در انتظار استقبال از آنان است، گفت: دنیا بداند که انقلاب اسلامی این‌گونه پاسداری و حفاظت شده است و این یک داستان غیرواقعی و خیال‌انگیز نیست و اتفاقاتی بوده که در دوران‌های مختلف انقلاب و در دفاع مقدس رخ داده است.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه همگی ما باید اعتراف کنیم که به یمن وجود ولایت فقیه و شهیدان این انقلاب، بر سر سفره آنان نشسته‌ایم، تصریح کرد: امروز اگر دولتمردان ما سرهای‌ خود را بالا گرفته و با افتخار با دنیا حرف می‌زنند، به پشتوانه همین شهیدان است چراکه دشمن نیز به خوبی پیشینه و عملکرد این ملت را می‌داند و فهمیده است.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند زمانی که پای دفاع از ارزش‌ها باشد این ملت یکپارچه و متحد پشت سر رهبر خود جانانه و سرافرازانه می‌جنگد و به همین دلیل است که جهانیان مسئولان ما را تحویل می‌گیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هیچ مسئولی نباید نگاه جهانیان به نظام اسلامی ما را به پای خود بگذارد و قلمداد کند، تصریح کرد: یکی از مهمترین پیام‌های این‌گونه یادواره‌ها یادآوری این نکته به مسئولان است تا امانت سپرده شده به آنان را به درستی پاس بدارند.

وی ادامه داد: نباید یادمان برود که شهدای ما بودند که با نوشتن و امضای طومار با خون خود تقاضای حضور در خطوط مقدم جبهه‌ها را داشتند که اگر امروز در دست ما بود به عنوان یکی از اسناد به یاد ماندنی در این استان نگهداری می‌شد.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه جوانان امروز ما کمتر از جوانان سال‌های 61 و 62 نیستند، گفت: مردم استان فارس همیشه در پاسداری از ارزش‌ها تاکید داشته‌اند و دفاع از آنها همواره توسط جوانان جان‌برکف صورت گرفته و می‌گیرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تا زمانی که هر مدیر در چارچوب نظام مقدس اسلامی حرکت کند آغوش ما برای او باز است، خاطرنشان کرد: کسانی که گذشته سیاهی دارند به ویژه در فتنه 88 نقش داشته‌اند، تصور نکنند که اگر کسی رفت و دیگری آمد، زمینه برای اقدامات شوم آنان دوباره فراهم می‌شود.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: نقش‌آفرینان فتنه 88 در این شهر و استان که به تعبیر مقام عظمای ولایت از مردودین هستند، تصور نکنند که می‌توانند برای خود جایگاهی را در این تغییرات مدیریتی دست و پا کنند.

وی به استاندار جدید فارس توصیه کرد که کار خود در این استان را با دیدار از خانواده شهیدان و دست‌بوسی آنان شروع کند چراکه آغاز کار با این اقدام مبارک و میمون خواهد بود.

غیب پرور با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی گرانیگاه آزادیخواهان جهان شده است، تصریح کرد: در زاویه زاویه دنیا نگاه مردمان به انقلاب اسلامی متوجه شده چراکه تجلی مجدد دین را موجب شده است تا یک‌بار دیگر اسلام ناب محمدی (ص) بدرخشد.

به گزارش فارس، در این یادواره از چهار کتاب مربوط به شهیدان و تمبر یادبود شهدای سرباز رونمایی شد.

در ادامه با نمایش گوشه‌هایی از دلاورمردی‌های مردان خدایی دوران دفاع مقدس، دریچه ای از بهشت در فضای سالن گشوده شد و عطر دل‌انگیز شهادت مشام جان‌ها را فرا گرفت و اشک‌ها چشمان حاضران را بر روی جهانی از عشق و ایثار پرده‌گشایی کرد و دل‌ها را شست تا خدایی‌تر شوند.

انتهای پیام/‌2448/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول