اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان خبر داد

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال در جشن‌ عاطفه‎ها در گلستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان از جمع‎‎آوری بیش از دو میلیارد ریال کمک‎های مردمی در جشن‎ عاطفه‎ها در استان گلستان خبر داد.

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال در جشن‌ عاطفه‎ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله بابازاده صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در جشن عاطفه‎های سال جاری تا به امروز در استان گلستان بیش از دو میلیارد ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد: جمع‎آوری کمک‎ها کماکان ادامه دارد و آمار قطعی در روزهای آینده جمع‌آوری و اطلاع‎رسانی خواهد شد.

بابازاده افزود: از این دو میلیارد ریال سهم کمک‎هایی که از پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در شهر‎های مختلف استان جمع شده یک میلیارد و 287 میلیون ریال بوده است.

وی متذکر شد: از پایگاه‎های کمیته امداد به تفکیک مبلغ 870 میلیون و 488 هزار ریال کمک‎های نقدی و 416 میلیون و 830 هزار ریال نیز کمک‎های غیرنقدی بوده است.

جمع‎آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک در مدارس گلستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطرنشان کرد: در سطح مدارس استان گلستان تا به امروز بیش از یک میلیارد و 165 میلیون ریال کمک‎های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شده است.

بابازاده بیان کرد: از این میزان یک میلیارد و 133 میلیون ریال نقدی و 32 میلیون و 413 هزار ریال نیز غیرنقدی بوده است.

وی تاکید کرد: میزان کمک‎هایی که در سطح مدارس استان گلستان جمع‎ شده توسط آموزش و پرورش و مدیریت مدرسه بین دانش‎آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع شده است.

بابازاده متذکر شد: این کمک‎ها در سطح مدارس دولتی و غیرانتفاعی جمع شده و در صورتی که در مدرسه‎ای دانش‎آموز نیازمند نبود با هماهنگی آموزش و پرورش همان شهرستان بین دانش‎آموزان نیازمند در مدرسه دیگر همان شهر توزیع شده است.

105 میلیون ریال کمک‎های جمع شده در دهیاری‎ها و پایگاه‌های بسیج

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: مجموع کمک‎های جمع‎آوری شده در سطح شوراهای روستا‎ها و دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج 105 میلیون ریال بوده است.

بابازاده گفت: از کمک‎های جمع‎آوری شده در شوراهای روستا‎ها و دهیاری‎ها و پایگاه‎های بسیج 55 میلیون ریال آن نقدی و 50 میلیون ریال آن غیرنقدی بوده است.

وی اضافه کرد: میزان تعهد پرداخت افراد گوناگون در جشن عاطفه‌های امسال نیز 34 میلیون و 150 هزار ریال بوده است.

بابازاده بیان کرد: میزان کمک‎های دریافت شده در طرح‎های مسجدمحوری نیز 15 میلیون و 600 هزار ریال بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گلستان در پایان ابراز داشت: در مجموع، میزان کمک‎های دریافت شده به صورت نقدی در استان تا به این لحظه دو میلیارد و 93 میلیون و 137 هزار ریال و میزان کمک‎های غیرنقدی نیز 514 میلیون و 843 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/83004/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول