اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

دستگاه‌ها و ادارات نظم کاری را از کمیته امداد الگو بگیرند

فرماندار بویراحمد گفت: یکی از منظم‌ترین دستگاه‌ها و نهادها در کشور و استان ما کمیته امداد است که باید دستگاه‌های اداری انضباط کاری را از کمیته امداد الگو بگیرند.

دستگاه‌ها و ادارات نظم کاری را از کمیته امداد الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نمونه کمیته امداد با اشاره به خدمات ممتاز کمیته امداد در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی این نهاد از نقاط مثبت عملکرد کارکنان آن محسوب می‌شود.

فرماندار بویراحمد افزود: عملکرد کمیته امداد نوعی حماسه است و با تقویت واگذاری تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی و وام‌های خود اشتغالی، در خدمت‌گذاری به قشر نیازمند جامعه بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

وی افزود: چیزی که باعث توسعه خدمات کمیته امداد شده انضباط کاری و کارآمدی این نهاد است که می‌تواند به الگویی مناسب برای سایر دستگاه‌ها تبدیل شود.

الفونه اضافه کرد: یکی از خدمات شایسته کمیته امداد حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد است و با این کار یک فرصت تحصیلی عادلانه برای استفاده از فرصت‌های علمی برای دانش‌آموزان مستعد مددجوی سراسر استان به وجود می‌آید.

وی افزود: قبل از انقلاب به واسطه کمبودهایی که در استان وجود داشت کمتر کسی امکان ادامه تحصیل و دست‌یابی به مناصب بالای علمی را داشت، ولی امروزه شاهدیم که دانش‌آموزانی از دورافتاده‌ترین نقاط استان به مدارج بالای علمی و دانشگاهی دست می‌یابند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد باید بکوشند تا با تحصیل علم و کسب مدارج علمی در ساختن استان و کشور پیشتاز باشند.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات کارکنان کمیته امداد ابراز داشت: پرسنل خدوم کمیته امداد با تلاشی که برای رفع درد و محرومیت مردم مستضعف و اقشار آسیب‌پذیر به خرج می‌دهند، علاوه بر این‌که رنگ محرومیت را از چهره محرومان می‌زدایند، توشه‌ای هم برای آخرت خود مهیا می‌کنند.

فرماندار بویراحمد از دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد خواست تا با تلاش در مسیر علم و تحصیل در رفع محرومیت استان و دیار خود پیشگام باشند و استان را به سطحی برسانند که قشر محروم در آن به حداقل برسند.

انتهای پیام/82008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول