اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

انسداد مرزها با اعتبارات قطره‌چکانی میسر نمی‌شود

فرماندار سنندج گفت: با اعتبارات قطره‌چکانی نتیجه دلخواه و مطلوب در بحث انسداد مرزها محقق نمی‌شود.

انسداد مرزها با اعتبارات قطره‌چکانی میسر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل عصر امروز در نخستین همایش مرزبانان و مرزداران استان کردستان که با حضور فرماندهان لشکری و کشوری در سنندج برگزار شد، نقش سپاهیان را دفاع از مردم عنوان و اظهار کرد: سپاهیان دژهای مستحکم دفاع از مردم هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد حفظ نظم و امنیت از مهم‌ترین وظایف هر حکومتی است، گفت: هر حکومتی که در ایجاد و حفظ امینت با قدرت و اقتدار بیشتری وارد شود از حمایت و اعتماد بیشتر مردم برخوردار خواهد بود.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی مجرای امنیت هر کشوری هستند و هیچ جامعه‌ای بدون داشتن امنیت توسعه و پیشرفت نخواهد داشت.

به گفته میرزایی‌اصل، نظم و امنیت از ضروریات حیات هر جامعه‌ای بوده و اگر واقع‌بینانه تاریخ را مرور کنیم به این باور که امنیت یک فرایند است، دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: امنیت فرایندی است که نقش و کارکرد نهادها و دستگاه‌های مختلف در آن کاملاً مشهود است.

فرماندار سنندج با بیان اینکه امنیت بدون مشارکت مردم نیز شکننده است، گفت: امنیت پایدار نیازمند مشارکت و حضور پویای مردم در کنار دستگاه‌ها و نهادهای تامین‌کننده امنیت دارد.

به گفته وی، داشتن امنیت مطلوب و پایدار در نظام‌های اسلامی که بر مبنای ارزش‌ها قوام پیدا کرده نیازی ضروری و قابل توجه است.

وی تصریح کرد: امروز پلیس در کشور ما مبنای حرکت خود را رضایت و مردم‌محوری معنا کرده است.

میرزایی‌اصل خاطرنشان کرد: امروزه به برکت تعامل بسیار خوب مردم و نیروهای انتظامی و نظامی امنیت در استان‌های مرزی مانند کردستان کاملاً پایدار و خلل‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس در این خطه از مهم‌ترین عوامل برقراری این امنیت پایدار و مردمی است، گفت: مقابله مردم استان با دشمنان انقلاب قبل از جنگ تحمیلی نیز در این استان بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار سنندج نقش نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه مرزبانان و مرزداران در حفظ امنیت در مرزهای استان را قابل تقدیر دانست و گفت: برای پایدار کردن بیش از پیش امنیت امروز استان که ثمره تلاش‌ همه مردم است نیازمند پشتیبانی مرکز به ویژه در بحث حریم مرزها هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح حریم مرزها در استان گفت: اجرای کامل این طرح نیازمند حمایت و عزم ملی است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: بدون شک با اعتبارات قطره‌چکانی به نتیجه دلخواه و مطلوب در بحث انسداد مرزها دست نخواهیم یافت.

به گفته میرزایی‌اصل، در صورت تامین اعتبارات لازم برای اجرای کامل طرح حریم مرزها بسیاری از مشکلات مرزنشینان نیز حل می‌شود.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول